شناسهٔ خبر: 49529447 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

فرمانده پایگاه هوایی شهید دوران شیراز:

عقب افتادگی آموزشی نداریم

فرمانده پایگاه هوایی شهید دوران شیراز گفت: در حال حاضر هیچ گونه عقب‌افتادگی آموزشی نداریم و آموزش‌ها برای حفظ توان رزم و تقویت آمادگی دفاعی با قوت ادامه دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، امیر مسعود جعفری فرمانده پایگاه هوایی شهید دوران شیراز در نشست قرارگاه پدافند زیستی، گفت: دوره‌های آموزش سربازان در مرکز آموزشی سربازی پایگاه با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

او افزود: ضمن پایش‌های لازم برای استمرار شرایط مطلوب بهداشتی، پایگاه و مراکز آموزشی را محلی مطمئن برای صیانت از سرمایه‌های انسانی خود می‌دانیم.

فرمانده پایگاه هوایی شهید دوران شیراز با تأکید بر اینکه شیوع بیماری کرونا تاثیری در توان رزمی این یگان نخواهد داشت، خاطرنشان کرد: در حوزه آمادگی رزمی به اجرای دقیق آموزش‌ها در مراکز آموزشی اهتمام داریم و با برنامه ریزی‌های انجام شده و نظارت‌های لازم، آمادگی دفاعی پایگاه هوایی را با صیانت از سلامت کارکنان و استمرار آموزش در سطح مطلوب حفظ کرده و ارتقا بخشیده‌ایم.

جعفری افزود: فرهنگ سازی برای رعایت دقیق شیوه نامه‌های بهداشتی و همچنین مستندسازی تمام اقدامات ارتش در چارچوب مدیریت دانش را به صورت جدی در دستور کار و در دست اجرا داریم تا به عنوان سندی ارزشمند قابل استناد و استفاده برای آیندگان باشد.

انتهای پیام/

نظر شما