شناسهٔ خبر: 49528496 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: راهبرد معاصر | لینک خبر

بازی پرسپولیس و استقلال تاجیکستان ساعت چند است ؟

بازی پرسپولیس و استقلال تاجیکستان فردا سه شنبه 23 شهریور ساعت 19:30 دقیقه برگزار می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش راهبرد معاصر ساعت بازی پرسپولیس و استقلال تاجیکستان در جریان مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا 19:30 فردا سه شنبه اعلام شده است. این بازی در در دوشنبه تاجیکستان برگزار خواهد شد و برنده بازی به مرحله بعد صعود خواهد کرد. دیگر نماینده ایران در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا تراکتور سازی است که فردا 21:30 به مصاف النصر می رود.

 

ساعت بازی پرسپولیس و استقلال تاجیکستان

رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در بخش شرق و غرب وارد مرحله یک هشتم نهایی شده و پرسپولیس باید در این مرحله در تاجیکستان و شهر دوشنبه، فردا سه شنبه، ۲۳ شهریورماه از ساعت ۱۹:۳۰ به وقت تهران باید به مصاف استقلال این کشور برود.پرسپولیس در مرحله گروهی موفق شد با شکست نماینده هند، الوحده امارات و الریان قطر با ۱۵ امتیاز به عنوان صدرنشین گروه راهی یک هشتم نهایی شود. در آن سو استقلال تاجیکستان نیز دست به کار بزرگی زد و در گروهی که الهلال عربستان نیز حضور داشت، با ۱۰ امتیاز به عنوان سرگروه صعود کرد.استقلال تاجیکستان موفق شد در مرحله گروهی، حریف امشب استقلال و پرافتخارترین تیم غرب آسیا را با نتیجه پرگل ۴ بر ۱ شکست دهد! گفتنی است تراکتور و النصر عربستان نیز دیگر دیدار این مرحله را از ساعت ۲۰:۳۰ به وقت تهران برگزار خواهندکرد. تراکتور با دوجین غایب به مصاف تیم عربستانی می‌رود.

تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس - استقلال تاجیکستان

تاریخ: ﺳﻪشنبه 23 شهریور 1400

ساعت: 19:30

ورزشگاه: جمهوری شهر دوشنبه تاجیکستان

 

بازی پرسپولیس و استقلال تاجیکستان

 

آشنایی با حریف پرسپولیس

طی چند وقت اخیر بارها و بارها به این نکته اشاره شده که استقلال تاجیکستان برای آنکه بتواند از سد پرسپولیس بگذرد، در چند وقت اخیر خودش را مخفی کرده و هیچ اطلاعاتی از این تیم به بیرون درز نکرده است. موضوعی که یحیی گل‌محمدی در کنفرانس خبری قبل از بازی فردا شب هم درباره آن صحبت کرده و گفته که اطلاعاتش از این تیم، فقط مربوط به بازیهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان است و حالا باید دید تجربه بازیکنان پرسپولیس می‌تواند در بازی فردا شب به نفع یحیی و تیمش تمام شود یا نه. استقلال تاجیکستان، شگفتی رقابتهای این فصل لیگ قهرمانان آسیا بوده و در گروهی که الهلال عربستان در آن حضور داشت، توانست به عنوان تیم صدرنشین، راهی مرحله حذفی شود. کار بزرگ این تیم در مرحله گروهی، پیروزی 1-4 مقابل الهلال بود.استقلال تاجیکستان که قهرمان 7 فصل اخیر لیگ کشورش محسوب می‌شود، در حالی میزبان پرسپولیس خواهد بود که در پایان هفته هفدهم رقابتهای لیگ تاجیکستان، با 42 امتیاز در صدر جدول قرار دارد و به دنبال دفاع از عنوان قهرمانی‌اش است. این تیم در 17 بازی قبلی‌اش در لیگ تاجیکستان، 53 گل زده و فقط 7 گل خورده است.

 

 

برنامه استقلال تاجیکستان مقابل پرسپولیس

حریف سرخپوشان ایران گرچه سابقه چندانی در لیگ قهرمانان آسیا ندارد اما برنامه ریزی گسترده ای برای شکست پرسپولیس تدارک دیده تا با عبور از فینالیست سال گذشته لیگ قهرمانان آسیا شگفتی سازی های خود را تداوم بخشد.

به نظر می رسد این تیم در لیگ قهرمانان آسیا با شرایطی متفاوت از لیگ کشور تاجیکستان به میدان برود.

استقلال تاجیکستان در لیگ کشور خود در ۷ بازی اخیر به ۷ پیروزی رسیده و با بیش از ۳۰ گل زده و تنها دو گل خورده نمایشی بسیار هجومی را ارائه دادند و درصد مالکیت توپ این تیم در لیگ داخلی چیزی بیش از ۸۰ درصد در هر بازی است.

در کمال تعجب حدود مالکیت توپ این تیم در لیگ قهرمانان آسیا در مرحله گروهی بین ۲۳ تا ۳۰ درصد در هر بازی بوده و این نشان دهنده این است که این تیم برخلاف لیگ داخلی تاجیکستان در لیگ قهرمانان آسیا نمایشی بسته را ارائه داده و تمایل دارد بیشتر توپ در اختیار حریف باشد و با استفاده از ضد حملات به پیروزی برسد یعنی مشابه سیستمی که کارلوس کی‌روش در مصاف ایران با تیم‌های بزرگ پیاده می‌کرد و اکثرا نیز نتایجی توام با موفقیت را در پی داشت.احتمالا استقلال تاجیکستان نیز در مصاف با پرسپولیس تاکتیک دفاع ضد حمله را اتخاذ خواهد کرد و پرسپولیس باید برای مقابله با این سیستم برنامه ریزی داشته باشد.

 

<div id="video-display-embed-code_317682" ><script type="text/JavaScript" src="https://rahbordemoaser.ir/fa/news/play/embed/102035/317682?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما