شناسهٔ خبر: 49526805 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان ایلام خبر داد؛

پاسخگویی مرکز فوریت‌های پلیسی استان ایلام به تماس‌های مردمی

سرهنگ جمالوندی با بیان اینکه مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ از ابتدای سال تاکنون به ۱۰۳ هزار و ۷۹۰ تماس مردمی خدمات ارائه داده است، گفت: سریع‌ترین راه ارتباطی مردم با پلیس از طریق تلفن ۱۱۰ است.

صاحب‌خبر -

سرهنگ علی جمالوندی معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، گفت: یکی از مهمترین اقدامات نیروی انتظامی در جهت تحرک و سرعت عمل در بدنه پلیس به منظور پاسخ گویی سریع به نیاز‌های مردم و ارتباط منطقی بین پلیس و مردم، جلوگیری از سرگردانی آن‌ها در مراجعه به مراکز پلیس و افزایش امنیت عمومی در جامعه راه اندازی مرکز فرماندهی و کنترل یا همان ۱۱۰ است.

او افزود: از تعداد کل تماس ها، تعداد ۳۹ هزار و ۶۴۶ تماس آن فوری و عملیاتی بود که با اعلام هر کدام از تماس‌ها به مسئولین مربوطه در جهت مرتفع نمودن مشکل اقدام کردند.

سرهنگ جمالوندی بابیان اینکه تعداد ۶۴ هزار و ۱۴۴ مورد دیگر از تماس‌های مردمی دریافت مشاوره از پلیس بوده است، اظهار کرد:تماس‌های شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، نشان از مشارکت و اعتماد مردم نسبت به پلیس را دارد و همچنان ما خواستار مشارکت بیش از پیش شهروندان در تولید و ارتقاء امنیت اجتماعی هستیم.

او ، با اشاره به برخی مصادیق ماموریت‌های فوریتی پلیس ۱۱۰، بیان کرد:مزاحمت‌های خیابانی، سرقت، حضور سارق در محل وقوع جرم، چاقوکشی، نزاع و درگیری و شرارت و... از جمله ماموریت‌های فوریتی پلیس است.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان ایلام عنوان کرد: مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ از هم استانی‌های شریف و گرانقدر تقاضا دارد در صورت مشاهده هر گونه ناهنجاری اجتماعی، جرم و بی نظمی در سطح استان با تماس به موقع خود با مرکز ۱۱۰ در تامین وبرقرار نظم وامنیت جامعه به فرزندان خود در دستگاه پلیس یاری رسانند.

انتهای پیام/ د

نظر شما