شناسهٔ خبر: 4952199 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: تین نیوز | لینک خبر

مدیر راهداری راه و شهرسازی:

نزدیك به 5/3 میلیون تردد طی ایام نوروز در راه های گلستان ثبت شده است

صاحب‌خبر -
تین نیوز | مدیر راهداری راه و شهرسازی گلستان خبر داد: با آغاز طرح راهداری ویژه نوروز از 25 اسفندماه گذشته تا ساعت 24 شنبه هشتم فروردین ماه، نزدیك به 5/3 میلیون تردد وسیله نقلیه از محورهای استان به ثبت رسیده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از اداره كل راه و شهرسازی استان گلستان،مهندس "عادل مصدقی" در گفت و گویی خبری، این آمار را براساس گزارش به روز و آن لاین 16 تردد شمار مستقر در سطح راه های استان اعلام كرد.
وی با اشاره به اینكه ترددهای به ثبت رسیده از چهار مبداء ورودی استان، صورت گرفته است، افزود: از سمت خراسان شمالی محور جنگل گلستان، از سمت شاهرود محور توسكستان، از سمت سمنان و شاهرود محور خوش ییلاق و از سمت استان مازندران محور گلوگاه به نوكنده چهار ورودی استان محسوب می شوند.

به گفته مصدقی، براساس آمار ثبت شده تردد شمارها، تا روز شنبه هشتم فروردین، محور كردكوی – گلوگاه بیشترین تردد را به خود اختصاص داده و سه راهی كلاله به جنگل گلستان، محور توسكستان (گرگان – شاهرود) و محور آزادشهر – خوش ییلاق به ترتیب رتبه های بعدی تردد وسایل نقلیه را در رفت و برگشت داشته اند.

مدیر راهداری راه و شهرسازی گلستان خاطرنشان كرد: برابر ارزیابی های صورت گرفته از وضعیت ترافیك محورها، تاكنون وضعیت ترافیك محورها، سنگین اما روان بوده است.

به گفته مصدقی، همچنین براساس ارزیابی شبانه روزی پلیس راه گلستان، آمار تصادفات فوتی، جرحی و خسارتی استان نسبت به مدت مشابه سال قبل 20 درصد كاهش را نشان می دهد.

وی ادامه داد: این آمار تنها در سایه تعامل دستگاه های خدمات رسان با یكدیگر و بویژه همكاری مردم و مسافران با این دستگاه ها و بخصوص رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از سوی آنان اتفاق افتاده است.
 

نظر شما