شناسهٔ خبر: 49520958 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

شدت نبرد در جنوب و غرب مأرب

درگیری‌ها در مسیر استان مأرب و پیشروی‌های میدانی همچنان ادامه دارد.

صاحب‌خبر -

 به گزارش سلطان السدج خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما از صنعا، پس از آزادسازی منطقه رَحبه و ماهلیه نبرد‌ها این بار در جنوب و غرب شدت بیشتری گرفته است.
اعلام رسمی آزادسازی این مناطق درحالیست که خبر‌های مربوط به جبهه‌های درگیری در این مناطق نشان دهنده پیشروی مجاهدان یمنی در مناطق شرقی حد فاصل مأرب و استان الجوف است و همراه با آن تلاش‌های قبایل و میانجیگری‌ها همچنان ادامه دارد که پیوسته طرح‌هایی را برای فرماندهان و سران باقیمانده در داخل استان ارسال می‌کنند.

<div id="video-display-embed-code_6976764"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3219558/6976764?width=350&height=250"></script></div>


از سوی دیگر تلاش‌ها برای توافق با مناطق باقیمانده تحت اشغال در مأرب یمن ادامه دارد تا از جنگ و درگیری در امان بمانند. برخی میانجیگران خارجی نیز پیام‌های متعددی را به مأرب می‌برند که آخرین آن‌ها هیئت عمانی است که سفری پنهانی به مأرب داشت، ولی هیچ جزئیاتی از آن اعلام نشده است. با این حال مردم همچنان به تحولات میدانی در مأرب چشم دوخته اند. تحولات میدانی در مأرب در حالیست که مقامات نظامی در صنعا می‌گویند درگیری‌ها تا پاکسازی کل یمن ادامه خواهد داشت.

نظر شما