شناسهٔ خبر: 49518155 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

در شانزدهمین سالگرد فرار رژیم صهیونیستی از نوار غزه،

تاکید جهاد اسلامی بر لزوم تلاش برای آزادی اسرا

خبرگزاری صداوسیما

جنبش جهاد اسلامی با تاکید بر اینکه اسرای قهرمان فلسطینی با عملیات جلبوع، بزرگ‌ترین قهرمانی‌ها را در صفحات تاریخ به ثبت رساندند، بار دیگر به تلاش برای آزادی اسرا و ملت فلسطین متعهد شد.

صاحب‌خبر -

  به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خبرگزاری العهد لبنان، جنبش جهاد اسلامی در شانزدهمین سالگرد فرار رژیم صهیونیستی از نوار غزه تاکید کرد مقاومت برترین قهرمانی‌ها را به ثبت رساند و در نبرد‌های خود با رژیم اشغالگر و مقابله با توطئه ها، دستاورد‌های بزرگی محقق کرد. نبرد شمشیر قدس و پیش از آن، چیزی جز فصلی از فصل‌های اقدامات شبانه روزی برای رسیدن به آزادی نیست.

جنبش جهاد اسلامی با انتشار بیانیه ای، به اسرای فلسطینی، که در خط مقدم جهاد ملت فلسطین و خط مقدم رویارویی و مقابله با سیاست‌های دشمن و اقدامات تروریستی آن ایستاده اند، درود فرستاد.

این جنبش تاکید کرد اسرای فلسطینی با عملیات برای آزادی، بزرگ‌ترین قهرمانی‌ها را در صفحات تاریخ به ثبت رساندند و بازتاب این عملیات بر عزم و اراده شکست ناپذیر فلسطین باقی خواهد ماند.

جنبش جهاد اسلامی با تاکید بر حمایت از اسرا در انقلاب و انتفاضه آن‌ها برای تحقق آزادی و عزت و کرامت، بار دیگر اعلام کرد به تلاش برای آزادی که اسرا و ملت فلسطین خواهان آن هستند، پایبند است. این جنبش همچنین گسترش انتفاضه آزادی در پشتیبانی از اسرا، مقابله با رژیم اشغالگر و تجاوزگری‌های آن را خواستار شد.

جنبش جهاد اسلامی افزایش سلسله عملیات شهادت طلبانه و مقابله با رژیم اشغالگر در کرانه باختری را ستود و به همه فلسطینیان وفادار درود فرستاد؛ کسانی که از رویکرد مقاومت حمایت می‌کنند و با این کار، همه انواع سرکوبگری، اقدامات تروریستی، بازداشت‌ها و یورش‌های نظامیان اشغالگر را به چالش می‌کشند. این جنبش تاکید کرد برای ایجاد بازدارندگی در برابر رژیم اشغالگر و مهار سیاست‌های تروریستی آن، هیچ راهی جز مقاومت وجود ندارد.

نظر شما