شناسهٔ خبر: 49516967 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

احمدی: کارکرد اصلی مسجد، حل مشکلات مردم است

مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه گفت: «مهرواره اوج» با محوریت مساجد در راستای توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر احیای سنت حسنه مواسات و همدلی به نیازمندان در استان راه‌اندازی شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام یوسف احمدی امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: مقام معظم رهبری همیشه در باز کردن گره‌های مردمی به خصوص در ایام کرونا راهگشا بوده‌اند، معظم‌له در مرحله اول فرمودند طرح مساوات و همدلی باید در کشور راه‌اندازی شود.

وی ادامه داد: ایشان برای مرحله دوم فرمودند طرح مواسات و همدلی با محوریت مساجد انجام شود تا مساجد به جایگاه و کارکرد اصلی خود که خدمت و حل مشکلات است برگردند، مساجد در آغاز انقلاب پایگاه کارهای خوب، نیک و همدلی بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه گفت: در این راستا «مهرواره اوج» با محوریت مساجد در راستای توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر احیای سنت حسنه مواسات و همدلی به نیازمندان، در این استان از ۱۳ شهریورماه آغاز و و تا ۱۳ آبان‌ماه نیز ادامه دارد.لذا ما اوج این حرکت را دیدیم و مهرواره اوج را راه‌اندازی کردیم که اوج همدلی و مواسات و همدلی مردم در مساجد استان(شهری و روستای) شکل بگیرد.

وی افزود: برنامه‌ریزی‌ها و طراحی‌های مختلفی صورت گرفته، جلساتی با حضور ائمه جماعات مساجد برگزار شد تا مردمی که می‌خواهند همیاری کنند در این طرح در مساجد شرکت کنند.

احمدی تصریح کرد: همه اهالی اطراف یک مسجد می‌توانند از امام جماعت و هیأت امنا مساجد راهنمایی لازم را بگیرند و در این طرح شرکت کنند.

انتهای پیام/پ

نظر شما