شناسهٔ خبر: 49516165 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

دومین جشنواره سرود به یاد سردار دل‌ها

دومین جشنواره سرود «رفیق خوشبخت ما» کلید خورد.

صاحب‌خبر -

 به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، دومین جشنواره سرود «رفیق خوشبخت ما» کلید خورد.

روح‌الله عبدالهی مدیر روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران و دبیر دومین جشنواره سروده «رفیق خوشبخت ما» گفت: سال گذشته همزمان با اولین سالگرد شهادت مظلومانه سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی (رضوان‌الله‌تعالی‌علیه) اولین دوره این جشنواره سرود در سطح استان تهران برگزار شد که با استقبال بسیار خوبی از سوی گروه‌های سرود نوجوانان و دانش‌آموزی علاقه‌مند به مکتب سردار دل‌ها مواجه شد.

وی ادامه داد: بر اساس تجربه خوبی که در سال گذشته به دست آمد تصمیم بر این است که امسال نیز برای دومین سال پیاپی جشنواره سرود «رفیق خوشبخت ما» در ایام دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی (ره) برگزار شود.

دبیر دومین جشنواره سرود رفیق خوشبخت ما با اشاره به اولین جلسه دبیرخانه جشنواره گفت: در این جلسه که با حضور حامیان و دست‌اندرکاران و مسئولان این جشنواره برگزار گردید ضمن ارتقای سطح جشنواره از استانی به ملی، درخصوص نحوه برگزاری، رشته‌های جشنواره، شرایط آثار ارسالی، نحوه جمع‌آوری آثار و تشکیل شناسنامه داوری و ترکیب هیئت داوران و نحوه داوری آثار بحث و تبادل‌نظر شد. درخصوص نحوه اطلاع‌رسانی و همچنین انعکاس تولیدات ارسالی به دبیرخانه جشنواره در رسانه ملی نیز گفتگو و تبادل‌نظر شد.

عبدالهی در پایان اظهار کرد در این جلسه تصمیم بر این گرفته شد که جلسات با حضور مدیران و مسئولین برگزاری جشنواره به‌صورت مستمر و هفتگی ادامه داشته باشد و تلاش می‌کنیم که افتتاحیه جشنواره همزمان با آغاز سال تحصیلی باشد و اختتامیه آن همچون سال گذشته در ایام‌الله دهه فجر برگزار شود.

نظر شما