شناسهٔ خبر: 49515572 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

سازمان هواشناسی اعلام کرد:

پیش بینی آسمانی صاف برای بیشتر مناطق کشور تا پایان هفته/ تداوم وزش باد در شرق و بارش باران در شمال

سازمان هواشناسی از تدام بارش باران در استان‌های ساحلی دریای خزر تا روز پنجشنبه هفته جاری خبر داد و تا پایان هفته برای بیشتر مناطق کشور آسمانی صاف پیش بینی کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سازمان هواشناسی برای بیشتر مناطق کشور در ‌پنج روز آینده جوی آرام و آسمانی صاف و استان‌های ساحلی دریای خزر بارش باران پیش بینی کرد.

از امروز تا ‌روز پنجشنبه هفته جاری در برخی مناطق استان‌های گیلان، مازندران و گلستان افزایش ابر و بارش ‌پراکنده باران رخ خواهد داد.
 
روز جمعه هم برای گیلان، مازندران و شمال و شرق اردبیل بارش باران و در ارتفاعات این استان‌ها وقوع رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید موقت ‌پیش‌بینی شده است.
 
سرعت وزش باد در نوار شرقی کشور به ویژه منطقه زابل از امروز تا ‌روز پنجشنبه افزایش می‌یابد که در برخی ساعات خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا را شاهد خواهیم بود.
 
شرق دریای عمان و شمال و مرکز خلیج فارس از امروز تا بعدازظهر فردا مواج پیش‌بینی می‌شود.
 
سازمان هوانشاسی همچنین از افزایش افزایش سرعت باد و ارتفاع موج تا ۱.۵ متر در مناطق شمالی و مرکزی خلیج فارس و استان‌های ساحلی و مناطق شرقی دریای عمان در روز چهارشنبه خبر داد که باعث تلاطم در دریا خواهد شد.
 
آسمان استان تهران در چهار روز آینده صاف گاهی همراه با وزش باد و در ارتفاعات گاهی افزایش ابر پیش‌بینی شده است که در بخش‌های غربی و جنوبی این استان گاهی وزش باد نسبتا شدید با احتمال خیز گرد و خاک مورد انتظار است.
 
شهر تهران امروز آسمانی صاف همراه با وزش باد را خواهد داشت که بیشترین و کمترین دمای هوا در پایتخت  ۳۵ و ۲۶ درجه است.
 
شهرکرد امروز دمای ۶ درجه بالای صفر خنک‌ترین و اهواز با ۴۳ درجه بالای صفر، گرم‌ترین مرکز استان خواهد بود.
 
 
انتهای پیام

 

نظر شما