شناسهٔ خبر: 49515446 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تیراندازی نظامیان صهیونیست به جوان فلسطینی در الخلیل

نظامیان اشغالگر یک جوان فلسطینی را به ادعای انجام عملیات شهادت طلبانه در الخلیل در کرانه باختری هدف تیراندازی قرار دادند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری شهاب، نظامیان رژیم صهیونیستی امروز (دوشنبه)  یک جوان فلسطینی را به اتهام تلاش برای انجام حمله مسلحانه با چاقو و هدف قرار دادن گروهی از نظامیان اشغالگر در محل اتصال گوش اتزیون در نزدیکی الخلیل واقع در کرانه باختری، هدف تیراندازی قرار دادند.

 منابع محلی تأیید کردند که این جوان فلسطینی پس از شلیک نظامیان اشغالگر به شدت مجروح شده است.

در فیلم‌هایی که در  شبکه‌های اجتماعی منتشر شده، مشخص است که این جوان بعد از تیراندازی به زمین افتاده و خونریزی شدیدی دارد اما نظامیان صهیونیست مانع از امدادرسانی به وی شده اند.

چندی پیش نیز حازم جولانی، یک جوان فلسطینی در ایست بازرسی «باب المسجد» در قدس اشغالی بر اثر اصابت گلوله اشغالگران صهیونیستی از بیم عملیات با سلاح  سرد، به شهادت رسید.

رسانه‌های عبری هفته گذشته اعلام کردند که ۶ فلسطینی موفق شدند با کندن تونل از زندان جلبوع واقع در شمال اراضی اشغالی فرار کنند. بعد از موفقیت این عملیات شجاعانه، درگیری میان نظامیان صهیونیست و مردم فلسطین در اراضی اشغالی افزایش یافته است.

انتهای پیام/

نظر شما