شناسهٔ خبر: 49514178 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

انهدام باند سارقان منزل در قزوین

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین از دستگیری و انهدام باند ۴ نفره سارقان منزل خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، سرهنگ داود عبدالمالکی جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل و ایجاد نارضایتی عمومی در استان، بلافاصله کارگروه ویژه‌ای از کارآگاهان مبارزه با سرقت پلیس آگاهی تشکیل و بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان با اقدامات اطلاعاتی و استفاده از شگرد‌های پلیسی محل‌هایی که مورد سرقت قرار گرفته بود را مورد بررسی قرار داده و هویت سارقان را شناسایی کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: پس از شناسایی سارقان، اقدامات برای دستگیری آن‌ها به صورت شبانه روزی آغاز شد، که طی رصد‌های انجام شده مشخص شد سارقان حین ارتکاب جرم در استان تهران مورد تعقیب قرار گرفته و دستگیر شدند.

سرهنگ عبدالمالکی افزود: با هماهنگی قضائی متهمان به پلیس آگاهی قزوین منتقل شدند و  در تحقیقات پلیسی و مواجهه با مدارک و مستندات به ناچار لب به اعتراف گشودند و به ۳۰ فقره سرقت در استان قزوین اقرار کردند.

وی با اشار به اینکه برابر نظر کارشناسان مربوطه ارزش ریالی اقلام سرقت شده،   حدود ۴۰ میلیارد ریال برآورد شده است، گفت:  متهمان با تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضائی شدند.

انتهای پیام/

نظر شما