شناسهٔ خبر: 49511974 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

آغاز سال تحصیلی جدید با محوریت آموزش مجازی

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ با محوریت آموزش‌ها در فضای مجازی آغاز می شود و تصمیمات بعدی بر اساس شرایط پس از آن گرفته خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، قاسمعلی خدابنده مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: بر اساس سیاست‌های وزارت آموزش و پرورش، آغاز سال تحصیلی با آموزش مجازی است و در ادامه سال تحصیلی و بر اساس شرایط شیوع کرونا و بر مبنای تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا بر همان اساس شیوه آموزش به حضوری یا استمرار آموزش مجازی و یا آموزش ترکیبی پیگیری خواهد شد.

او با بیان اینکه تأمین سلامت دانش آموزان و معلمان اولویت اول و محور اصلی است، افزود: شروع سال تحصیلی جدید که از روز شنبه سوم مهرماه خواهد بود با حضور مجازی دانش آموزان آغاز می‌شود تا زمانی که رعایت توصیه های بهداشتی در مدارس مناطق مختلف بر اساس رنگ بندی شیوع کرونا به حد عالی برسد.

بیشتر بخوانید


مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی ادامه داد: والدین نگران نباشند، زیرا هرگونه تصمیم گیری در این زمینه با توجه به مسائل مختلف و با اولویت قرار دادن سلامت افراد انجام می‌شود.

خدابنده بیان کرد: در صورت بهبود شرایط کرونایی به سمت بازگشایی مدارس در سه فاز مدارس زیر ۵۰ نفر، مدارس زیر ۱۰۰ نفر و در نهایت مدارس بالای ۱۰۰ نفر خواهیم رفت.

خراسان رضوی دارای بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار دانش آموز است که معادل حدود ۹ درصد جمعیت دانش آموزی کشور می‌شود.

انتهای پیام//م.م

نظر شما