شناسهٔ خبر: 49510196 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

طرح ارتقای معیشت و تامین اقلام و کالا‌های اساسی اجرا می‌شود

مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل گفت: طرح ارتقای معیشت و تامین اقلام و کالا‌های اساسی با همکاری همه دستگاه‌های اجرایی ذیربط اجرا می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حسین وطن دوست، مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل در جلسه کارگروه تنظیم بازار استان با محوریت تولید و توزیع محصولات کشاورزی به تدوین برنامه‌های تامین معیشت آحاد مردم و به منظور کنترل و تعدیل قیمت و تنظیم بازار کالا‌های اساسی، بویژه محصولات کشاورزی اشاره کرد و گفت: در این راستا مراکز تجمیع و یکپارچه سازی تولیدات کشاورزی و میادین و بازار‌های عرضه میوه و فرآورده‌های کشاورزی ایجاد می‌شود.

او بیان کرد: این مرکز با همکاری سازمان جهاد کشاورزی و شهرداری‌های استان و با بهره‌گیری از ظرفیت تولید کنندگان، تشکل‌های تولیدی تعاونی‌ها و بخش خصوصی و استفاده از ظرفیت استارت آپ‌ها برای عرضه کالا‌ها و خدمات مورد نیاز وبا هدف کاهش مراجعه حضوری شهروندان ایجاد می‌شود.

مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل اظهار کرد: برنامه ریزی کنترل مدیریت و نظارت بر شرایط تامین و چرخه توزیع، عرضه و وضعیت بازار و قیمت کالا‌های اساسی و محصولات کشاورزی پرمصرف از طریق کارگروه تنظیم بازار استان انجام می‌شود.

وطن‌دوست ادامه داد: با هدف تنظیم بازار کشور و حفظ آرامش بازار، کالا‌های اساسی مورد نیاز مردم استان تامین و اخیراً نیز ۵۵۰ تن برنج در حال توزیع است.

او بیان کرد: با توجه به تامین به موقع نهاده‌های لازم مرغداران، کنترل و نظارت بر تولید توزیع مرغ و تخم‌مرغ نیز تشدید و مستمر بوده و در صورت گرانفروشی از طرف عواملین تولید و توزیع اقدام قانونی به عمل می‌آید.

انتهای پیام/ح

نظر شما