شناسهٔ خبر: 49496458 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تظاهرات فلسطینیان در کرانه باختری و قدس 

در حالی که اسیران فلسطینی در زندان‌ها برای اعتصاب غذای نامحدود آماده می‌شوند، فلسطینیان نیز در کرانه باختری و قدس و سرزمین‌های اشغالی ۱۹۴۸ با برگزاری تظاهرات، جنایات اشغالگران را در حق اسیران محکوم کردند.

صاحب‌خبر -
به گزارش خالد صبارنه خبرنگار سرویس بین الملل­ ­­خبرگزاری صدا و سیما از رام الله ؛ در حالی که اسیران فلسطینی در زندان‌ها برای اعتصاب غذای نامحدود آماده می‌شوند، فلسطینیان نیز در کرانه باختری و قدس و سرزمین‌های اشغالی ۱۹۴۸ با برگزاری تظاهرات، جنایات اشغالگران را در حق اسیران بی دفاع مانند بستن دست و پا، کتک زدن، حبس انفرادی و جلوگیری از خوابیدن، محکوم کردند.
<div id="video-display-embed-code_6971588"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3218455/6971588?width=350&height=250"></script></div>

بسیاری از تجمعات تا پاسی از شب ادامه داشت و فلسطینیان با اشغالگران به خصوص در پاسگاه نظامی بیت ایل نزدیک رام ا.. , بیتلحم، الخلیل، ام الفحم و الناصره به شدت درگیر شدند. برخی خبر‌ها نیز از تیراندازی نیرو‌های مقاومت به سمت نظامیان صهیونیست در جنین حکایت دارد. مسئله اسیران همه طیف‌های فلسطینی را متحد کرده است.
 
 
 
شات لیست:
۱- فخری البرغوثی اسیر آزاده
۳- طارق سلمی‏، سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین
۳- احمد أبو النصر از اعضا جنبش جهاد
---------------------------------------------

نظر شما