شناسهٔ خبر: 49486947 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

فرمانده کل ارتش:

حضور ناوگروه ارتش در اقیانوس اطلس مایه سردرگمی استکبار جهانی شد

فرمانده کل ارتش گفت: حضور ناوگروه ارتش در حیاط خلوت استکبار جهانی باعث افتخار و اقتدار ایرانی ها و مایه سردرگمی آمریکا شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان،امیر سرلشکر موسوی، فرمانده کل ارتش در مراسم استقبال از ناوگروه نیروی دریایی ارتش در بندرعباس گفت:دریانوردی تاریخی ناوگروه هفتاد و پنجم در اوج تحریم ها و سخت ترین شرایط سیاسی و عملیات روانی دشمن انجام گرفت.

سرلشکرموسوی افزود:بر اساس منویات رهبری از سال ۹۰ بر اهمیت و اجرای این سفر دریایی تاکید شد، اما همکاران ما در سال ۱۴۰۰ این فرمایش و توصیه رهبری را اجابت کردند و وارد اقیانوس اطلس شدند.

فرمانده کل ارتش گفت:این‌ماموریت تاریخی در استقلال کامل و به برکت انقلاب اسلامی و تدابیر فرمانده معظم کل قوا با درایت و هوشمندی، دانش استقامت شجاعت و در یک کلمه اقدام جهادی فرزندان این آب و خاک بر عرشه ناو‌های تمام‌ایرانی به سرانجام رسیده است و قطعا می‌تواند یک‌گام مهم در تحقق اهداف گام‌دوم انقلاب مبنی بر تمدن سازی با رویکرد تمدن دریایی تلقی شود.

او با بیان اینکه این حرکت راهبری استکبار جهانی و در راس آنها تروریست‌های آمریکایی را دچار سردرگمی راهبردی کرد، افزود: این جمهوری اسلامی بود که در اقیانوس اطلس و در مجاورت حیات خلوت کشور‌های استکباری قدرت نمایی کرد.

فرمانده کل ارتش گفت:اجرای این ماموریت به استکبار جهانی نشان داد حرف حق ملت ایران قدرت یافته است و هیچ مانعی قادر به توقف اراده این ملت برای خیزش تمدنی به سوی دریا نیست و تحریم‌ها عزم ما را قویتر و برای اهداف بلند مهیاتر کرده است.

انتهای پیام/ا

نظر شما