شناسهٔ خبر: 49486637 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

۲ تُن انواع موادمخدر در تهران کشف شد

فرمانده انتظامی تهران بزرگ اعلام کرد: با اجرای سیزدهمین مرحله از طرح ظفر در پایتخت، ماموران موفق به کشف و ضبط ۲ تُن انواع مواد مخدر شدند.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایرنا: فرمانده انتظامی تهران بزرگ اعلام کرد: با اجرای سیزدهمین مرحله از طرح ظفر در پایتخت، ماموران موفق به کشف و ضبط ۲ تُن انواع مواد مخدر شدند.

سردار حسین رحیمی روز یکشنبه در حاشیه اجرای طرح ظفر پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ به خبرنگاران توضیح داد: سیزدهمین مرحله از طرح ظفر پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ طی روزهای گذشته به مرحله اجرا درآمد و مبارزه جدی، قاطع و شبانه روزی با توزیع کنندگان مواد مخدر از اولویت های ما در اجرای این طرح بود.

وی ادامه داد: در این مرحله از طرح ظفر موفق به کشف ۲تُن و چهار کیلوگرم مواد مخدر شدیم و با دستگیری اعضا چهار باند بزرگ مواد مخدر، ۸۰ قاچاقچی و کشف سه قبضه سلاح گرم و ۲۳۵ فشنگ، ضربه مکمی به قاچاقچیان زدیم.

به گفته رئیس پلیس تهران بزرگ، اعضای ۲ باند از چهار باندی که منهدم شد از اتباع بودند و مجرمان از هر کشوری باشند، پلیس با آن‌ها برخورد می‌کند.

وی افزود: بحث برخورد با خرده فروشان را نیز در دستور کار قرار دادیم و چهار هزار و۴۷۰ خرده فروش دستگیر و ۶۳۳ عدد انواع آلات و ادوات مواد مخدر هم از این افراد کشف شد.

جمع آوری ۵ هزار معتاد متجاهر

سردار رحیمی همچنین از جمع آوری بیش از پنج هزار معتاد متجاهر طی روزهای گذشته خبر داد و گفت: ۶۰ درصد آنان به مراکز بازپروری تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ ادامه داد: موضوع برخورد با افرادی که در فضای مجازی اقدام به فروش مواد مخدر می کنند نیز کماکان در دستور کار داریم و در این راستا ۵۲ تارنما بسته شد.

وی با اشاره به ترانزیت مواد مخدر به خارج از کشور هم گفت: با افرادی که اقدام به ترانزیت مواد مخدر کنند به شدت برخورد می کنیم و در این رابطه نیز ۲ خودرو کشف کردیم.

لینک کوتاه کپی لینک

نظر شما