شناسهٔ خبر: 49480189 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی:

واکسیناسیون دانشجویان دانشگاه آزاد تا یک ماه آینده به اتمام می رسد

حیدری از تمام شدن فرایند واکسیناسیون دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی تا ماه آینده خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، احمدحیدری سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی درباره واکسیناسیون دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: برنامه ریزی کرده ایم تا تمامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی ظرف مدت یک ماه واکسینه شوند.

او افزود: پیگیری‌هایی که از معاونت پزشکی دانشگاه آزاد داشتم ایشان فرمودند که واکسن به اندازه کافی جهت واکسیناسیون دانشجویان تامین شده است و مراکز درمانی جهت انجام واکسیناسیون هم فعالیت می‌کنند.

حیدری تصریح کرد: راه اندازی مراکز واکسیناسیون در دانشگاه آزاد اسلامی باعث شده تا بخشی از آن خدمات مورد نیاز را به اعضای هیئت علمی، دانشجویان و کارکنان خود دانشگاه آزاد ارائه دهد و بخشی دیگر در خدمت ملت شریف ایران قرار بگیرد.

سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: مراکز واکسیناسیون دانشگاه آزاد را تعطیل نخواهیم کرد و تا زمانی که وزارت بهداشت و آموزش پزشکی احتیاجی به واکسن داشته باشد حتما در اختیار ملت ایران خواهیم بود تا تکمیل فرآیند واکسیناسیون به خوبی انجام شود.

او گفت: به تمامی دانشجویان، کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی اختیار خاطر می‌دهیم که تا آخرین لحظه واکسیناسیون درکنارشان خواهیم بود و آمادگی این را داریم که بازه زمانی بیشتری را جهت انجام واکسیناسیون فعالیت کنیم.

سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی اضافه کرد: دانشجویان این دانشگاه می‌توانند با مراجعه به سامانه اینترنتی اعلام شده برای نام نویسی و نوبت‌گیری تزریق واکسن در پایگاه‌های اختصاصی دانشگاه آزاد اقدام کنند.

حیدری در پایان گفت: دانشجویان نو ورود دانشگاه آزاد هم که اقدام به ثبت انتخاب واحد کرده‌اند، می‌توانند با در دست داشتن برگه انتخاب واحد و ارائه شماره دانشجویی خود واکسینه شوند.

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/ 

نظر شما