شناسهٔ خبر: 49475881 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

بستر و زیرساخت در ناحیه صنعتی «بشاگرد» مهیاست/ سرعت احداث کارخانجات پیشرفت بالاتری پیدا می‌کند

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان در سفر دوروزه خود به شهرستان بشاگرد، از ناحیه صنعتی این شهرستان بازدید کرد و گفت: ناحیه صنعتی بشاگرد برای سرمایه‌گذاران این شهرستان آماده‌سازی می‌شود.

صاحب‌خبر -

خلیل قاسمی عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگرا فارس در بشاگرد اظهار داشت: سرمایه‌گذاران بومی و محله‌ای و کسانی که می‌خواهند در حوزه صنعت و معدن، سرمایه‌گذاری کنند؛ بستر و زیرساخت در ناحیه صنعتی این شهرستان آماده و مهیاست و امیدواریم زمینه توسعه و اشتغال و تولید در بشاگرد روز به روز بیشتر شده و شتاب گیرد و این ناحیه صنعتی عاملی برای تولید در منطقه باشد.

وی ضمن اشاره به مشکل برق و آب این ناحیه صنعتی افزود: اعتبار 650 میلیون تومان برای برق این ناحیه صنعتی در نظر گرفته شده است که بزودی مشکل آن مرتفع می‌گردد و برای آب این ناحیه صنعتی نیز طی صحبت‌هایی که با استاندار انجام شده است، مقرر شد شرکت‌های آب منطقه‌ای و آب فاضلاب استان مشکل این ناحیه صنعتی را مرتفع نمایند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان در پایان گفت: با باز شدن معابر و زیرساخت‌ها به موازات پیشرفت آن، برای واگذاری زمین به سرمایه‌گذاران آماده‌ایم، تا به نحوی سرعت احداث کارخانجات پیشرفت بالاتری پیدا کند.

انتهای پیام/ ۸۸۰۵۳

نظر شما