شناسهٔ خبر: 49467233 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

واکنش حماس به حمله هوایی اسرائیل به نوار غزه

تهران-ایرنا- حماس به حمله بامداد امروز (شنبه) جنگنده‌ - بمب افکن های رژیم صهیونیستی در نوار غزه و شهادت یک فلسطینی در قدس اشغالی واکنش نشان داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش امروز ایرنا به نقل از شهاب نیوز، «حازم قاسم» سخنگوی حماس در واکنش به حمله جنگنده‌ - بمب افکن های رژیم صهیونیستی در نوار غزه گفت که این حمله ادامه تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین است.

وی با اشاره به شهادت «حازم الجولانی» یک جوان فلسطینی در قدس اشغالی نیز گفت: این تعرض رژیم اسرائیل در واقع بخشی از تعرضات صهیونیست‌ها علیه فلسطینان کرانه باختری و داخل اراضی اشغالی است.

جنگنده‌ - بمب افکن های رژیم صهیونیستی بامداد امروز (شنبه)،  مناطقی در شمال، مرکز و جنوب نوار غزه را هدف قرار دادند.

این حملات در حالی صورت گرفت که ساعاتی پیش نظامیان صهیونیست یک جوان فلسطینی را در قدس اشغالی به ضرب گلوله به شهادت رساندند و همچنین ۴ نفر از ۶ اسیر فلسطینی متواری از زندان جلبوع را دستگیر کردند.

پیش‌تر "خالد البطش" از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین به رژیم صهیونیستی هشدار داده بود که هرگونه تعرض و آسیب رساندن به این ۶ اسیر فلسطینی با پاسخ سختی از سوی مقاومت فلسطین همراه خواهد بود.

پنج اسیر فلسطینی وابسته به جنبش جهاد اسلامی و یک اسیر دیگر وابسته به جنبش فتح که به حبس طولانی مدت محکوم بودند، ساعت یک بامداد روز دوشنبه (۱۵ شهریور) موفق شدند از زندان «جلبوع» در شمال فلسطین اشغالی که از مهمترین زندان‌های امنیتی رژیم صهیونیستی محسوب می‌شود، فرار کنند.

نظر شما