شناسهٔ خبر: 49462233 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه ایران | لینک خبر

اخبـــــــــار

صاحب‌خبر -


شهادت مأمور  پلیس در حین انجام وظیفه

گروه حوادث/ معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی از شهادت یک مأمور پلیس خمین در حین انجام مأموریت خبر داد.
به‌گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، سرهنگ محمود خلجی با اعلام این خبر گفت: پس از امداد خواهی یکی از روستائیان از پلیس در خصوص مزاحمت‌های یکی از اعضای خانواده‌شان که اعتیاد شدیدی به مواد مخدر دارد، تیمی از عوامل گشت پاسگاه انتظامی شهرستان دهنو، جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند. باحضو مأموران پلیس ، فرد مزاحم که در اتاقی مخفی شده بود به‌سمت مأموران انتظامی شلیک کرد و یکی از کارکنان انتظامی شهرستان خمین، به‌نام ستوان سوم مهدی معماری بشدت مجروح و دقایقی بعد از انتقال به بیمارستان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
وی در ادامه افزود: ضارب بلافاصله توسط مأموران حاضر در محل، دستگیر و یک‌قبضه سلاح شکاری نیز از او کشف شد. ستوان سوم مهدی معماری ۳۶ ساله و اهل شهرستان خمین بود و از او دو دختر ۹ و ۳ ساله به یادگار مانده است.

مرگ دختربچه‌ ایذه ای با تیراندازی اشرار

گروه حوادث/ در پی تیراندازی اراذل و اوباش در شهرستان ایذه، دختر بچه 13 ساله‌ای کشته شد.
به گزارش خبرنگار حوادث «ایران» فرمانده انتظامی شهرستان ایذه دستور ویژه‌ای جهت شناسایی و دستگیری عاملان تیراندازی منجر به قتل یک دختربچه صادر کرد. سرهنگ حجت سفید پوست در این باره گفت: ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه روز گذشته در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری و نزاع مسلحانه توسط افرادی در منطقه بیابانی معروف به شط ایذه، بلافاصله مأموران پلیس به محل اعزام شدند. وی افزود: متأسفانه در این درگیری دختر بچه ۱۳ ساله ای بر اثر این تیراندازی از ناحیه سر مجروح شد که پس از انتقال به بیمارستان فوت کرد.
 فرمانده انتظامی شهرستان ایذه با بیان اینکه در پی این حادثه از همان لحظات اولیه تیم‌های عملیاتی ویژه‌ پلیس تشکیل شدند، تصریح کرد: عاملان این تیراندازی شناسایی و دستگیری آنان به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد ونتیجه اقدامات به شهروندان اطلاع رسانی خواهد شد.
  امرالله اورکی، رئیس بیمارستان شهدای ایذه نیز گفت: در درگیری مسلحانه اشرار و اوباش که عصر روز پنجشنبه 18 شهریورماه در خیابان حر شهرستان ایذه رخ داد، دختر بچه‌ای که به همراه پدرش در حال عبور از آن خیابان بود، مورد اصابت گلوله کلاشنیکف قرار گرفت و به قتل رسید.
وی اضافه کرد: پس از اصابت گلوله ، این دختربچه 13 ساله بلافاصله به بیمارستان منتقل شد و اقدامات لازم درمانی هم صورت گرفت اما متأسفانه به دلیل اینکه گلوله به پیشانی او برخورد کرده بود، در ساعت 23 همان روز به علت مرگ مغزی جان سپرد.

14 مصدوم در یک تصادف

گروه حوادث / تصادف بین یک دستگاه وانت نیسان و سواری تیبا در محور فلارد حوالی پل قرح ۱۴ مصدوم برجای گذاشت.
به‌گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی چهارمحال و بختیاری دراین باره گفت: تعدادی از مصدومان با همکاری کارشناسان فوریت‌های پزشکی پایگاه اورژانس ریگ و فلارد در محل درمان و شش مصدوم توسط اورژانس برای اقدامات درمانی تکمیلی به بیمارستان شهدای لردگان منتقل شدند.

نظر شما