شناسهٔ خبر: 49451757 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

وزیر بهداشت در حاشیه جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا در قزوین:

دانشگاه‌های علوم پزشکی از اواسط مهرماه بازگشایی می‌شوند

وزیر بهداشت با بیان اینکه خوشبختانه تمامی اساتید دانشگاه‌های کشور را واکسینه کرده‌ایم و واکسیناسیون دانشجویان را نیز آغاز کرده‌ایم، گفت: امیدواریم واکسیناسیون دانشجویان و خانواده‌های آن‌ها را به زودی به پایان برسانیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا به نقل از وبدا، بهرام عین اللهی در حاشیه جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا در قزوین و در ارتباط زنده تصویری با شبکه خبر با بیان اینکه دانشگاه‌های علوم پزشکی از اواسط مهرماه به شکل حضوری و مجازی بازگشایی می‌شوند، اظهار داشت: واکسیناسیون دانشجویان دانشگاه‌های وزارت علوم نیز در حال انجام است و بازگشایی آن دانشگاه‌ها منوط به تصمیم وزارت علوم است. 

وزیر بهداشت خاطرنشان کرد: قزوین به دلیل موقعیت جغرافیایی و تردد بسیار زیاد مسافرین نیاز به امکانات بهداشتی و درمانی بیشتری دارد و متاسفانه زیرساخت‌های خوبی در این استان وجود ندارد که نیازمند تقویت است. خوشبختانه شهر قزوین از پیک کرونا عبور کرده است و تعداد بیماران رو به کاهش است. 

شور واکسیناسیون در کشور افزایش یافته است

عین اللهی افزود: از یک مرکز واکسیناسیون در نمایشگاه بین المللی قزوین بازدید کردیم که خوشبختانه ۲۴ساعته و با نیروهای داوطلب و عمدتا دانشجویان، فعالیت داشت؛ آن‌ها اعلام می‌کردند که اصلا احساس خستگی نمی‌کنند چون خدمت به مردم، خستگی به همراه ندارد و این یک نوید بسیار بزرگ است که شور واکسیناسیون در کشور افزایش یافته است. امیدواریم با حجم بالای واکسیناسیون، شاهد پیک ششم بیماری نباشیم.

 

نظر شما