شناسهٔ خبر: 49450288 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

حضور رئیس جمهور در امامزاده حسین بن موسی الکاظم (ع) طبس

رئیس‌جمهور دقایقی پیش مرقد مطهر حرم امامزاده حسین بن موسی‌الکاظم(ع) در طبس را زیارت کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از طبس، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در سومین سفر استانی خود صبح امروز به خراسان‌جنوبی سفر کرد و در بدو ورود به خراسان‌جنوبی با حضور در امامزاده حسین بن موسی‌الکاظم(ع) طبس در این امامزاده با مردم این شهر دیدار و در جمع آنان سخنرانی کرد.

مردم شهر طبس صبح امروز پس از اتمام دعای ندبه در صحن امامزاده حسین بن موسی‌الکاظم(ع) برای دیدار با رئیس جمهوری به انتظار نشستند.

 

آیت‌الله رئیسی و هیأت همراه همچنین با حضور در گلزار شهدای امامزاده حسین بن موسی‌الکاظم(ع) طبس به مقام شامخ شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ادای احترام و با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق کردند.

تعدادی از اعضای هیات دولت و وزیران از جمله وزیر کشور، وزیر راه و شهرسازی و وزیر صنعت، معدن و تجارت، رییس سازمان برنامه و بودجه، رییس دفتر رئیس جمهور و معاون اجرایی رئیس جمهور، آیت الله رئیسی را در سفر به استان خراسان جنوبی همراهی می‌کنند.

دیدار با مردم و بازدید از معادن پروده طبس از برنامه‌های آیت‌الله رئیسی در سفر به این شهرستان است و رئیس جمهوری پس از آن به بیرجند مرکز استان می‌رود.  

حضور در نشست شورای اداری استان، دیدار با نخبگان و بازدید از برخی مناطق استان از جمله برنامه‌های رئیس جمهوری در خراسان‌جنوبی است.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ح

نظر شما