شناسهٔ خبر: 49447746 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

نماینده مردم تاکستان در مجلس عنوان کرد؛

ضرورت تامین دستگاه ام آر آی برای تاکستان/ اعتبار بهداشت و درمان ۱۵۷ درصد افزایش یافت

نماینده مردم تاکستان در مجلس گفت: مجوز تاسیس بیمارستان تاکستان گرفته شده و اجرای آن نیازمند توجه است، دستگاه ام آر آی نیز یکی از نیازهای ما است که باید تامین آن به طور ویژه مورد توجه قرار گیرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، رجب رحمانی در نشست مشترک اعضای هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی و اعضای ستاد کرونای استان که شامگاه پنجشنبه با حضور وزیر بهداشت در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد، گفت: سلامتی مردم برای ما یک اصل است، مجلس به موضوع پزشکی و اعتبارات وزارت بهداشت و درمان توجه ویژه داشت.

نماینده مردم تاکستان در مجلس ادامه داد: در لایحه بودجه امسال بیش از ۱۵۷ درصد افزایش اعتبار برای بهداشت و درمان در نظر گرفته شده است و این وزرات خانه را تقویت خواهیم کرد تا به اقصی نقاط کشور خدمات رسانی شود.

وی بیان کرد: بخش خصوصی باید برای واکسن وارد عمل شود؛ هرجا مردم وارد شدند اتفاقات خوبی رخ داد، در موضوع کرونا نیز نقش و حضور مردم دارای اهمیت است.

این مقام مسئول افزود: زحمات شبانه روزی استاندار و ریاست دانشگاه علوم پزشکی شایسته تقدیر است، همچنین سپاه و نیروی انتظامی نیز نقش مهمی ایفا کردند.

وی عنوان کرد: مجوز تاسیس بیمارستان تاکستان گرفته شده و اجرای آن نیازمند توجه است، دستگاه ام آر آی نیز یکی از نیازهای ما است که باید تامین آن به طور ویژه مورد توجه قرار گیرد.

رحمانی اظهار کرد: در نظام مقدس اسلامی دولت‌های مختلف خدمت کردند که باید از تمام افرادی که صادقانه خدمت کردند تشکر کرد.

نظر شما