شناسهٔ خبر: 49443418 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

حضور نمایندگان والیبال ایران در نشست برخط کمیسیون‌های فدراسیون جهانی

سه عضو ایرانی کمیسیون‌های فدراسیون جهانی والیبال در وبینار‌های برخط این نهاد شرکت خواهند کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما؛ قرار است نخستین وبینار‌های برخط کمیسیون‌های مختلف فدراسیون جهانی والیبال پس از انتخاب اعضای کمیسیون‌ها از مهر آغاز شود که نمایندگان ایران نیز در آن حضور خواهند داشت.

بر این اساس، محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال ایران و عضو کمیسیون مالی ۱۹ اکتبر ۲۰۲۱ (۲۷ مهر ۱۴۰۰)، امیر طلوع کیان عضو شورای والیبال اول دسامبر ۲۰۲۱ (۱۰ آذر ۱۴۰۰) و مریم حسابی عضو کمیسیون ارتباطات و بازاریابی سوم دسامبر (۱۲ آذر ۱۴۰۰) در وبینار‌های هیئت رئیسه FIVB حضور پیدا خواهند کرد.
ضمن این که محمدرضا داورزنی ۲۵ اکتبر ۲۰۲۱ (۳ آبان ۱۴۰۰) با حضور در لوزان سوئیس مقر فدراسیون جهانی والیبال به صورت حضوری در جلسه هیئت رئیسه این نهاد شرکت خواهد کرد.
در ساختار فدراسیون جهانی، کمیسیون‌ها مشاوران تخصصی هیئت رئیسه و کمیته اجرایی به حساب می‌آیند که وظیفه بررسی برنامه‌ها و ارائه راهکار‌های اجرایی، همچنین ارائه مشاوره تخصصی به هیئت رئیسه برای تصویب طرح‌ها و برنامه‌ها را بر عهده دارند. ضمن این که شورای والیبال، شکل توسعه‌یافته‌ای از کمیسیون رویداد‌های ورزشی است که طی چهار سال گذشته در فدراسیون جهانی فعالیت داشته و اکنون با تغییر ماموریت؛ از کمیسیون به شورا و تغییر نام؛ از رویداد‌های ورزشی به والیبال، فعالیت می‌کند.

برچسب‌ها:

نظر شما