شناسهٔ خبر: 49441582 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

ابراز همبستگی با اسیران فلسطینی

فلسطین این روز‌ها از کرانه باختری گرفته تا نوار غزه، یک صدا فریاد حمایت از اسیران فلسطینی سر می‌دهد.

صاحب‌خبر -
به گزارش ابراهیم احمد خبرنگار سرویس بین الملل­ ­­خبرگزاری صدا و سیما از غزه ؛ فلسطین این روز‌ها از کرانه باختری گرفته تا نوار غزه، یک صدا فریاد حمایت از اسیران فلسطینی سر می‌دهند.
<div id="video-display-embed-code_6959397"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3215962/6959397?width=350&height=250"></script></div>

پس از انتشار خبر‌هایی از زندان‌های اشغالگران مبنی بر انتقام صهیونیست‌ها از اسیران به خاطر فرار شش اسیر فلسطینی از زندان جلبوع، دیشب هزاران فلسطینی خشمگین در نوار غزه به خیابان‌ها آمدند و با اسیران ابراز همبستگی کردند.
بر اساس همین گزارش، مردم به دعوت گروه‌های فلسطینی در این راهپیمایی حضور یافتند، گروه‌های فلسطینی به صهیونیست‌ها هشدار دادند اگر به اسیران در داخل زندان‌ها تعرض شود یا بر اقداماتش علیه اسیران بیافزایند به مرکز این رژیم، موشک شلیک خواهند کرد.
فلسطینیان در همه شهر‌های کرانه باختری و نوار غزه می‌گویند اسیران را در برابر حمله بی رحمانه صهیونیست‌ها تنها نخواهند گذاشت به خصوص آنکه اشغالگران در عمق امنیتی شان متحمل ضربه سنگینی شده اند.
 
شات لیست:
۱- عبداللطیف القانوعا، سخنگوی حماس
۲- ایاد ابو فونه، زندانی آزاد شده
۳- شرکت کننده فلسطینی
---------------------------------------------

نظر شما