شناسهٔ خبر: 49434926 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در خوزستان:

خواسته مردم خوزستان نیاز‌های ابتدایی است

حجت الاسلام موسوی‌فرد گفت: مردم وقتی گله‌مند می‌شوند، تنها خواسته‌ای که دارند آن است که ابتدایی‌ترین نیاز‌های یک شهروند را برای آن‌ها تامین کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت الاسلام و المسلمین سید محمدنبی موسوی‌فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: خوزستان مردم بسیار نجیب و ولایت‌مداری دارد و فرقی میان اقوام نیست و مردم وقتی گله‌مند می‌شوند، تنها خواسته‌ای که دارند آن است که ابتدایی‌ترین نیاز‌های یک شهروند را برای آن‌ها تامین کنیم.

او بیان داشت: مردم خوزستان نه تنها با نظام مخالف نیستند بلکه بیش از ۲۳ هزار شهید تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرده‌اند و  اعتبارات در خوزستان کم تزریق نشده، اما سوء‌مدیریت در سال‌های مختلف باعث بروز مشکلات استان شده است.

حجت الاسلام موسوی‌فرد ادامه داد: نمی‌خواهیم بگوییم همیشه سوءمدیریت بوده، اما عمده مشکلات خوزستان در سال‌های متمادی به این دلیل است و جمهوری اسلامی در تراز پایین‌تر، خوزستان است و اگر به خوزستان توجه شود، مشکلات و آلام مردم به صفر خواهد رسید.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه هنوز در شهر‌های مرزی خوزستان آثار جنگ وجود دارد و با وجود تخصیص اعتبارت خوب به استان، اما سوءمدیریت باعث شده تا انتظارات مردم استان از انقلاب اسلامی برآورده نشود، تصریح کرد: مردم بدانند که دولت وارث مشکلات متعددی است، اما مجموعه‌ای بر سر کار آمده تا مشکلات را حل کند.

انتهای پیام/م

نظر شما