شناسهٔ خبر: 49434528 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

سامانه ملاقات مجازی در زندان مرکزی اردبیل راه‌اندازی شد

مرکز ملاقات مجازی زندانیان با خانواده به صورت آنلاین با حضور معاون توسعه فن آوری اطلاعات دادگستری کل استان و مدیر کل زندان های استان اردبیل در زندان مرکزی افتتاح و به بهره برداری رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، شهباز ابراهیمی معاون توسعه فن آوری اطلاعات دادگستری کل استان اردبیل در مراسم بهره برداری از سامانه ملاقات مجازی زندانیان با خانواده عنوان کرد: این طرح با همکاری کانون های خدمات الکترونیک قضایی در استان اجرا شده و به زودی با توسعه زیرساخت های لازم امکان برقراری ارتباط تصویری خانواده ها با زندانی از طریق رایانه و گوشی های هوشمند در منزل فراهم خواهد شد.

 یاسر امجدی مدیر کل زندان های استان اردبیل نیز گفت: با توجه به رویکرد نوآورانه و نگاه جدید و تحول یافته در حوزه زندانبانی و در راستای اجرای سند تحول قوه قضاییه در هوشمند سازی زندان ها سامانه ملاقات مجازی زندانی و خانواده زندانی در زندان مرکزی راه اندازی شد و این طرح در تمامی زندان های استان در حال عملیاتی شدن است.

وی با تاکید بر اینکه شیوه ملاقات مجازی هیچگونه هزینه ای برای مددجو و خانواده وی ندارد، اذعان کرد: این سامانه به جهت تسریع و تسهیل ملاقات زندانی راه اندازی شده و هدف از آن حفظ سلامت زندانیان در ایام همه گیری کرونا با محدود کردن ملاقات های حضوری، پیشگیری از اتلاف وقت و کاهش هزینه برای خانواده ها در هنگام تردد به زندان است.

نظر شما