شناسهٔ خبر: 49428119 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

اسرای فلسطینی دومین زندان رژیم صهیونیستی را به آتش کشیدند

پس از اقدام اسرای فلسطینی در به آتش کشیدن بند ششم زندان «نقب»، منابع عبری‌زبان گزارش دادند که اسرای زندان رامون نیز دو بند این زندان را به آتش کشیده‌اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه جهان خبرگزاری آنا، منابع فلسطینی، عصر امروز گزارش دادند که اسرای فلسطینی بند چهار و پنجم زندان «رامون» را به آتش کشیده‌اند.

بر اساس گزارش خبرگزاری «شهاب» به نقل از دفتر اطلاع‌رسانی اسرا، اسرای فلسطینی چند سلول را در بند چهارم و پنجم زندان رامون تا این لحظه به آتش کشیده‌اند.

سازمان اطلاعات و امنیت داخلی رژیم صهیونیستی (شاباک) در بیانیه‌ای اعلام کرد که خود را برای ناآرامی در دیگر زندان‌ها آماده می‌کند و امکان بالایی وجود دارد که تحرکاتی مشابه در دیگر زندان‌های فلسطین اشغالی رخ دهد.

بیشتر بخوانید:

تلاش برای ترور ۶ اسیر فلسطینی عواقب خطرناکی برای اسرائیل دارد

تکرار سریال فرار از زندان؛ بامداد دوشنبه به وقت غزه/ وقتی مقاومت از گاف‌های امنیتی اسرائیل آواربرداری می‌کند!

جزئیات حیرت‌آور از استحکامات و تدابیر امنیتی در زندان جلبوع

این اقدام اسرای فلسطینی درست پس از آتش‌سوزی در بند ششم زندان نقب صورت می‌گیرد.

لحظاتی قبل، اسرای فلسطینی در زندان نقب در واکنش به اقدامات سرکوبگرایانه رژیم صهیونیستی علیه خود هفت سلول در بند ششم این زندان را به آتش کشیدند.

انجمن اسرای «واعد» در این خصوص خبر داده است که اسرای تمام زندان‌های فلسطین اشغالی تصمیم گرفته‌اند به هیچ دستورالعملی در خصوص انتقال و متفرق کردنشان عمل نکنند و به هر قیمتی که شده، در برابر اقدامات نیروهای امنیتی بایستند.

انتهای پیام/۴۱۲۹/

نظر شما