شناسهٔ خبر: 49425916 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

فرمانده ناجا:

مرزهای آذربایجان شرقی در امنیت کامل

خبرگزاری صداوسیما

فرمانده نیروی انتظامی خبر داد: امنیت در مرز‌های کشور به خصوص مرز‌های آذربایجان شرقی برقرار است.

صاحب‌خبر -

مرزهای آذربایجان شرقی در امنیت کاملبه گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی، سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری عصر امروز با حضور در مرزهای استان و نوار مرزی ایران و جمهوری آذربایجان در شهرستان جلفا، مرز‌های کشورمان و جمهوری آذربایجان را مرز‌های صلح و دوستی دانست و افزود: هیچ مشکل امنیتی در مرز‌های کشور به خصوص در مرز‌های آذربایجان شرقی نداریم.

وی ادامه داد: در مرز‌های شرقی هم مشکلی وجود ندارد و اوضاع در این مناطق تحت کنترل و نظارت قرار دارد.

سردار اشتری همچنین در حاشیه بازدید از پاسگاه مرزی علیزاده در شهرستان جلفا گفت: فعالیت سربازان مرزبانی دوشادوش کارکنان انتظامی در تأمین، حفظ و توسعه امنیت و آرامش جامعه ستودنی است.

فرمانده ناجا به تجهیز مرز‌ها و مرزبانی‌های کشور به ابزار نوین الکترونیکی و الکترو اپتیکی اشاره کرد و گفت: از هر نوع توان تجهیزاتی که به رصد، پایش و ارتقای امنیت مرز‌ها و مرزبانی‌ها کمک کند بهره خواهیم گرفت.

سردار اشتری تصریح کرد: پلیس در معرض آسیب و تهدید در جامعه قرار دارد که باید متناسب با محیط، مراقب چالش‌ها و آسیب‌ها باشیم و در تحقق این موضوع اهتمام کنیم چرا که در این لباس مقدس خدمتگزار مردم شریف ایران اسلامی و سرباز ولایت هستیم که باید روحیه انقلابی خود را حفظ کرده و آن را ارتقاء دهیم.

فرمانده ناجا برای شرکت در جلسه ستاد فرماندهی انتظامی استان، بازدید هوایی از مرز‌های استان، دیدار با نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و بازدید از مرکز آموزشی حضرت، ولی عصر (عج) تبریز و دیدار با خانواده شهدا به این استان سفر کرده است.

 

<div id="video-display-embed-code_6957165"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3215389/6957165?width=400&height=300"></script></div>

 

نظر شما