شناسهٔ خبر: 49425601 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

بعد از فرار اسرای فلسطینی رخ داد

هشدار به رژیم صهیونیستی

گروه‌های فلسطینی به رژیم صهیونیستی هشدار دادند در صورتی که به اسرای فلسطینی در زندان‌ها آسیبی برساد، احتمال و رویارویی مسلحانه وجود دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما به نقل از پایگاه اینترنتی الاخبار لبنان ، تهدید‌های رژیم صهیونیستی علیه خانواده‌های شش اسیر فلسطینی و اعمال محدودیت‌های این رژیم علیه اسرا در زندان‌های مختلف، با پاسخ محکم گروه‌های فلسطینی مواجه شده است. این گروه‌ها هشدار دادند در صورتی که نظامیان صهیونیست به اسرای فلسطینی در زندان‌ها آسیبی برسانند، احتمال انفجاری شدن اوضاع در کرانه باختری و نوار غزه و رویارویی مسلحانه وجود دارد.
با گذشت دو روز از عملیات آزادی شش اسیر فلسطینی از زندان الجلبوع، همچنان در اسرائیل سؤال‌های زیادی درباره این عملیات بی جواب باقی مانده است.
پیامد‌های عملیات آزادی شش اسیر فلسطینی از زندان جلبوع، بر دو عرصه سیاسی و امنیتی رژیم اشغالگر بازتاب داشته است و این رژیم خانواده‌های شش اسیر فلسطینی را تهدید کرده است که فرزندان خود را تحت فشار قرار دهند تا خود را تسلیم زندان‌های رژیم کنند. رژیم اشغالگر همچنین اسرای فلسطینی را در محدودیت قرار داد و بخش‌هایی را که اسرای جنبش جهاد اسلامی در آن‌ها بودند، بست و آنان را در دیگر بخش‌ها قرار داد. گروه‌های فلسطینی در پاسخ به این اقدام، دسته بندی‌های خود را در بازداشتگاه‌ها کنار گذاشتند و از تشکیل یک گروه واحد برای مقابله با خطرات دشمن خبر دادند. در همین حال، گروه‌های فلسطینی درباره کشتن اسرای فلسطینی در صورت دست یابی رژیم اشغالگر به آن‌ها یا ادامه اعمال فشار‌ها بر خانواده‌های این اسرا هشدار دادند. پیام گروه‌های فلسطینی به میانجی‌ها این بود که ممکن است شرایط به رویارویی نظامی کشیده شود.
منابع فلسطینی این پایگاه گفتند سازمان شاباک دیروز خانواده‌های شش اسیر فلسطینی را احضار کرد. شاباک با برخی از اعضای خانواده‌های این شش اسیر گفتگو و تهدید کرد اگر این اسیران خود را تسلیم نکنند و ماموران رژیم آنان را بیابند، آنان را خواهند کشت. شاباک همچنین به خانواده‌های شش اسیر فلسطینی درباره کمک به فرزندانشان هشدار داد. همزمان با تهدید‌های دشمن صهیونیست، شمار زیادی از نیرو‌های این رژیم در مرز‌های استان جنین در شمال کرانه باختری و دیگر مناطق مستقر شدند. هدف از استقرار گسترده نظامیان اشغالگر، جلوگیری از رسیدن اسرا به کرانه باختری اشغالی است.

نظر شما