شناسهٔ خبر: 49417205 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

سلیمی در تذکری:

وزرای قبلی برج‌نشین شده‌اند/ به ترک فعل‌های مسئولین قبلی رسیدگی شود

عضو هیات رئیسه مجلس از برج نشین شدن وزرای قبلی خبر داد و گفت: این وزرا شروع به چوب لای چرخ گذاشتن دولت جدید کرده اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات در مجلس و عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در صحن علنی امروز مجلس شورای اسلامی (چهارشنبه ۱۷ شهریور) در تذکری اظهار کرد:   ۱۹ نفر در حادثه کلینیک سینامهر تهران کشته شده‌اند. ترک فعل‌های وزارت بهداشت وقت در این حادثه کاملا مشخص است. بر اساس آنچه در گزارش وزارت بهداشت مشخص است  مسئولان وزارت بهداشت به صراحت گفته اند هیچ بازدیدی از ایمنی شرایط کار این کلینیک انجام نشده است.

 سلیمی در ادامه افزود: بر اساس گزارش کمیسیون بهداشت، شهرداری و وزارت کار هم ترک فعل صورت داده اند. شهرداری و شهردار آقای حناچی چه می کرده است؟ وزرات کار در حوزه بازدید و ارائه راهکار چه کرده اند؟ این ترک فعل‌ها باید رسیدگی شود. باید مشخص شود که قوه قضائیه به این موضوع رسیدگی کرده و یا کمیسیون اصل نود به این موضوع ورود کرده اند یا خیر؟

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی ادامه داد: حادثه پلاسکو را سیاسی کردند، ولی این حادثه که ناشی از ترک فعل آقایون بود را رها کردند. برخی وزرای قبلی در برج‌ها نشسته اند و شروع به توطئه کرده اند تا چوب لای چرخ دولت فعلی بگذارند. باید به این موضوعات رسیدگی شود.

انتهای پیام/

نظر شما