شناسهٔ خبر: 49403492 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: راهبرد معاصر | لینک خبر

چرخش محمد دانشگر از استقلال به خارج

محمد دانشگر که همراه کاروان استقلال به امارات نرفته بود و گفته می‌شد درحال فسخ قرارداد با استقلال است در چرخشی ۱۸۰ درجه‌ای راهی امارات می‌شود تا در اردوی تیمش حضور یابد.

صاحب‌خبر -

به گزارش راهبرد معاصر یکی از بازیکنانی که همراه کاروان استقلال به امارات نرفت محمد دانشگر است. مدافعی که بعد از امتناع از سفر با استقلال به امارات گفته شد مورد توجه تیم الخور قطر قرار گرفته و قصد دارد شاگرد وینفرد شفر شود. این مدافع، اما بعد از یک روز موضع خود نسبت به استقلال را تغییر داد و اعلام کرد به سرعت خودش را به اردوی این تیم در امارات خواهد رساند.

 

اینکه مسئولان باشگاه استقلال چه اقداماتی انجام داده‌اند تا این مدافع راضی به سفر به امارات شده شاید درحال حاضر چندان اهمیت نداشته باشد وآنچه پراهمیت است اینکه دانشگر می‌تواند در ترکیب استقلال قرار بگیرد تا آبی‌های پایتخت ایران بتوانند با قوای بیشتری رخ در رخ تیم تا دندان مسلح عربستانی قرار بگیرند. با حضور دانشگر در اردوی استقلال تا حد زیادی از دغدغه‌های فرهاد مجیدی برای انتخاب ترکیب استقلال کم شد. احتمال دارد در روز‌های آتی محمد حسین مرادمند نیز راهی امارات شود تا خط دفاع استقلال دیگر مشکلی دراین بازی نداشته باشد و با همه بازیکنان خود مقابل این تیم قرار بگیرد./شهرآرا

نظر شما