شناسهٔ خبر: 49388711 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

راه‌اندازی شبکه تلویزیونی ویژه مردم افغانستان

معاون برون‌مرزی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران گفت: اتفاقات اخیر افغانستان، ایجاب کرد تا برای راه‌اندازی یک شبکه تلویزیونی ویژه مردم افغانستان اقدام کنیم.

صاحب‌خبر -

 به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، پیمان جبلی معاون برون‌مرزی سازمان صداوسیما در حین بازدید از صداوسیمای مرکز خراسان رضوی گفت: رسالت و ماموریت ما در شبکه‌های برون‌مرزی، بامعرفی سبک‌های زندگی اسلامی، انتقال پیام انقلاب و پوشش کامل رویداد‌ها با توجه به ارزش‌های انقلاب اسلامی است.
معاون رئیس‌رسانه ملی در امور برون‌مرزی همچنین گفت: به‌طور طبیعی پرداختن به رویداد‌های همسایگان از جمله افغانستان برای ما در اولویت قرار دارد، اما با توجه به اتفاقات اخیر در افغانستان این اولویت برای ما پررنگ‌تر شده است.
جبلی تاکید کرد: ما از گذشته تاکنون برای پوشش رویداد‌های افغانستان به‌طور خاص و عام رسانه‌های مختلفی مثل، رادیو دری، رادیو پشتو و آی‌فیلم ۲ را در اختیار داریم.
معاون برون‌مرزی سازمان صداوسیما اظهار داشت: بعد از تغییر تحولات سیاسی در کشور افغانستان و برای گام برداشتن به سمت فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) که فرمودند ما در کنار مردم افغانستان خواهیم ایستاد، بررسی‌ها برای راه‌اندازی یک شبکه تلویزیونی ویژه مردم افغانستان را آغاز کردیم.

نظر شما