شناسهٔ خبر: 49375080 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

دستگیری گوشی قاپ موتورسوار/کشف راز ۳۰ فقره موبایل‌قاپی از زنان و دختران

معاون مبارزه با سرقت‌های خاص پلیس آگاهی از دستگیری متهمی خبر داد که به ۳۰ فقره موبایل قاپی اعتراف کرده است.

صاحب‌خبر -

سرهنگ علی کجوریان معاون مبارزه با سرقت های خاص پلیس آگاهی تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس از دستگیری یک گوشی قاپ تکرو خبر داد و گفت: متهم به 30 فقره سرقت اعتراف کرد.
 
سرهنگ کنجوریان در تشریح جزئیات خبر فوق اظهار داشت: با شکایت خانم جوانی در رابطه با سرقت گوشی تلفن همراهش به شیوه قاپ زنی، پرونده برای رسیدگی تخصصی به  اداره ۱۸ پلیس آگاهی پایتخت ارجاع شد و کارآگاهان با بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف محل سرقت، موفق شدند تصویر متهم را بدست بیاورند.

 وی افزود: در ادامه تحقیقات کارآگاهان به سراغ تصاویر مجرمان سابقه دار رفته و هویت سارق را به نام حمید  متهم سابقه دار شناسایی شد.

معاون مبارزه با سرقت های خاص پلیس آگاهی تهران تصریح کرد: با شناسایی هویت متهم گوشی قاپ، مشخص شد که متهم به صورت تک نفره با موتورسیکلت پلاک مخدوش با قاپزنی  به سرقت گوشی تلفن همراه از دختران و زنان جوان می پردازد.

معاون مبارزه با سرقت های خاص پلیس آگاهی پایتخت گفت: با شناسایی خانه مجردی متهم، پس از هماهنگی قضائی متهم در مخفیگاهش دستگیر و در بررسی بیشتر از آن مکان 2 دستگاه گوشی سرقتی کشف شد. 

 وی با اشاره به اینکه  متهم جوان به ۳۰ فقره گوشی قاپی اعتراف کرد، خاطرنشان کرد: تا کنون ۲۸ نفر از شاکیان شناسایی و مالخر اموال سرقتی نیز در عملیات دیگری دستگیر شد. 

انتهای پیام/

نظر شما