شناسهٔ خبر: 49374456 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسکانیوز | لینک خبر

آغاز بررسی طرح صیانت از کاربران فضای مجازی در کمیسیون ویژه

طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی در کمیسیون ویژه بررسی می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری ایسکانیوز، طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی و ساماندهی پیام رسان‌های اجتماعی در جلسه علنی مورخ ۹۹/۰۵/۲۶ مجلس شورای اسلامی اعلام وصول گردید. 

براساس اصل 85 قانون اساسی، این طرح در کمیسیون مشترک بررسی و سپس به صورت آزمایشی به اجرا درخواهد آمد.

حسین میرزایی، عضو کمیسیون ویژه بررسی طرح صیانت دربارۀ زمان تشکیل این کمیسیون عنوان کرد: سهمیه کمیسیون های تخصصی توسط هیئت رئیسه مجلس مشخص و نمایندگان منتخب از سوی هر کمیسیون به کمیسیون ویژه معرفی می شوند.

وی در ادامه افزود: بعد از تکمیل اعضای کمیسیون، جلسات تشکیل و به بررسی این طرح پرداخته می شود تا اشکالات وارده از طرف متخصصین برطرف و نهایتا تصویب و به شورای نگهبان ارجاع داده شود.

گفتنی است؛ تاکنون احمدحسین فلاحی و مهرداد ویس کرمی از کمیسیون آموزش، احمد امیرآبادی فراهانی و محمد باقری بناب از کمیسیون اقتصادی، غلامرضا منتظری، بیژن نوباوه‌وطن، حسین میرزایی و سیدعلی یزدی‌خواه از کمیسیون فرهنگی، رضا تقی پور و لطف الله سیاهکلی، علی جدی و مصطفی طاهری از کمیسیون صنایع و معادن، الیاس نادران نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس و مهرداد گودرزوند چگینی نماینده مردم رودبار نیز از کمیسیون برنامه و بودجه برای عضویت در کمیسیون ویژه بررسی طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی تعیین شدند.

انتهای پیام/

حدیث ابراهیمی راد

نظر شما