شناسهٔ خبر: 49370371 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران:

فرهنگ سازمانی جمعیت هلال احمر مصداق بارز فرهنگ بسیجی است

موج نیوز

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: فرهنگ سازمانی جمعیت هلال احمر را مصداق بارز فرهنگ بسیجی و کمک خالصانه به همنوعان نیازمند است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری موج مازندران دکتر غلامعلی فخاری در دیدار با فرمانده بسیج ادارات استان با تمجید از فرهنگ بسیجی اظهار داشت: فرهنگ بسیجی فرهنگ خدمت بی منت به مردم است و ترویج این فرهنگ و التزام به مفاهیم عمیق آن می تواند جامعه را بیمه کند و از دامنه مشکلات بکاهد.

وی فرهنگ سازمانی جمعیت هلال احمر را مصداق بارز فرهنگ بسیجی و کمک خالصانه به همنوعان نیازمند دانست و ادامه داد: باید با الگوسازی و ترویج عملی تفکر بسیجی، از فشارهای موجود بر خانواده های آسیب پذیر بکاهیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران بسیج را خادم واقعی مردم و نماد تفکر دین مبین اسلام برشمرد و بر ضرورت توسعه خدمات به همنوعان نیازمند از طریق هم افزایی تأکید کرد.

در ادامه فرمانده بسیج ادارات استان نیز از خدمات جمعیت هلال احمر استان تقدیر کرد و گفت: بسیج در هلال احمر مأموریتش در راستای اهداف هلال احمر است و هدف اصلی این مجموعه تسهیل خدمت به مردم است.

سرهنگ شعبانی بیان داشت: بسیج در کنار مدیران کمک کننده و تقویت کننده خدمت رسانی و کاهنده مشکلات و آسیبها است.

وی تصریح کرد: فرهنگ بسیجی و فرهنگ سازمانی هلال احمر در تمامی موارد مشترک و هم افزا است.

فرمانده بسیج ادارات استان بیان داشت: فرهنگ هلال احمر و مأموریت ذاتی این سازمان، نجات جان انسان است که بر اساس فرهنگ دین مبین اسلام، نجات جان همه انسانها است.

وی افزود: خودامدادی و دگرامدادی به عنوان فرهنگ سازمانی هلال احمر، به عنوان یک راهبرد باید در جامعه توسعه یابد.

شعبانی عنوان داشت: جمعیت هلال احمر از ظرفیت بسیار بالایی برای توسعه و خدمت رسانی دارد و این ظرفیت در سایه تعامل و هم افزایی با سازمان بسیج می تواند دوچندان شود.

نظر شما