شناسهٔ خبر: 46266822 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

سردار حسین معروفی:

با فرهنگ بسیجی در مدیریت‌ ها، بن‌ بستی نخواهیم داشت

موج نیوز

فرمانده سپاه ثارالله کرمان خاطرنشان کرد: با فرهنگ بسیجی در مدیریت‌ها، بن‌بستی نخواهیم داشت، بسیج و سپاه برای حل مشکلات مردم در حوزه‌های مختلف گام بر می‌دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری موج کرمان ، سردار حسین معروفی، فرمانده سپاه ثاراله کرمان در دیدار استاندار با اشاره به سالروز ولادت امام حسین (ع) و روز پاسدار با تبریک به تمام پاسداران اسلام خاطر نشان کرد :امام سالروز ولادت امام حسین (ع) را روز پاسدار نامگذاری کرد و فرمود بایستی حسینی و عاشورایی باشیم تا دین خدا و کرامت انسانی حفظ شود و زیر بار ذلت نرویم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان خصوصیات اخلاقی سردار سلیمانی افزود: شهید سلیمانی یک پاسدار کاملاً حسینی بود که زیر بار ذلت نرفت ؛ حاج قاسم ذوب در عاشورا و حضرت حسین بن علی (ع) بود که 40 سال از عمر با برکت خود را در راه حفظ اسلام و انقلاب گذاشت.

وی افزود: تعامل با سیستم اجرایی و اداری استان عالی است و هیچ موضوع تقابلی و تخریبی با مسولان استان و شهرستان‌ها نداریم.

معروفی با اشاره به طرح شهید سلیمانی در راستای مقابله با بیماری کرونا ویروس گفت: در این ایام ۳۸۷ هزار بسته معیشتی و ۲ هزار و ۳۰۰ سری جهیزیه در استان توسط سپاه پاسداران توزیع شده است.

زینی وند، استاندار کرمان نیز در این دیدار با تبریک روز پاسدار به سبزپوشان حریم ولایت خاظر نشان کرد: ساختار مبارک سپاه در تاریخ پُر فراز و نشیب انقلاب اسلامی، قوام‌بخش پایه‌های محکم انقلاب بوده و از درون این ساختار عمیق، شاهد حضور فرماندهان و ژنرال‌های پرآوازه هستیم که یکی از قله‌های پرافتخار این ساختار سپهبد شهید قاسم سلیمانی است.

زینی‌وند با اشاره به نقش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کشور گفت : سپاه دارای تجربه‌های ارزنده می باشد که پس از جنگ تحمیلی در عرصه‌های سازندگی، محرومیت‌زدایی و مقابله با کرونا در کنار سایر ارکان نظام حضور داشته اند.

استاندار کرمان گفت: با طرح شهید سلیمانی در راستای مقابله محله محور با بیماری کرونا، توانستیم به ثباتی از بیماری برسیم.

وی با قدردانی از همراهی سپاه در امور استان ابراز امیدواری کرد: سال ۱۴۰۰ سالی پرافتخار، امن تر و آرام‌تر با گشایش بیشتر کارها همراه باشد.‌

نظر شما