شناسهٔ خبر: 49370319 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

زندان جلبوع کجاست؟/ 6 زندانی فلسطینی از کدام زندان امنیتی اسرائیل گریختند؟+ عکس

زندان جلبوع در شمال فلسطین اشغالی واقع است. این زندان یکی از زندان‌های جدیدالاحداث در اسرائیل است که در سال 2004 توسط کارشناسان ایرلندی ساخته شده است.

صاحب‌خبر -

اعتمادآنلاین| 6 اسیر فلسطینی با حفر تونل موفق به فرار از یکی از امنیتی‌ترین زندان‌های رژیم صهیونیستی شدند. این 6 اسیر فلسطینی از طریق تونلی که ماه‌ها قبل حفر آن را آغاز کرده بودند توانستند از زندان جلبوع رژیم صهیونیستی فرار کنند. الجزیره نیز در مورد فرار 6 زندانی فلسطینی اعلام کرده پلیس رژیم صهیونیستی برای یافتن آنها به حالت آماده‌باش درآمده و عملیات جست‌وجو را آغاز کرده است.

 

به گزارش اعتمادآنلاین، زندان جلبوع در شمال فلسطین اشغالی واقع است. این زندان یکی از زندان‌های جدید الاحداث در اسرائیل است که در سال 2004 توسط کارشناسان ایرلندی ساخته شده است.

 

زندان مذکور در منطقه بیسان و در نزدیکی یکی از زندان‌های قدیمی به نام شطه احداث شده و دارای یکی از بالاترین ضرایب امنیتی و حفاظتی در اسرائیل است.

 

به نوشته رسانه‌های اسرائیلی، این زندان یکی از بالاترین ساختارهای حفاظت فیزیکی را داشته و معمولاً فلسطینیان متهم به انجام اقدامات امنیتی خطرناک به ویژه انجام عملیات در مناطق 1948 در آن نگهداری می‌شوند.

 

تصاویر زیر بخش‌‌هایی از این زندان را بعد از فرار 6 مبارز فلسطینی نشان می‌دهد.

 

جلبوع 1

 

جلبوع 2

 

جلبوع 3

 

جلبوع 4

 

جلبوع 5

 

جلبوع 6

 

جلبوع 7

 

جلبوع 8

 

جلبوع 9

 

جلبوع 10

 

برچسب‌ها:

نظر شما