شناسهٔ خبر: 49365081 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

چهارمین رزمایش سراسری مواسات و کمک‌های مومنانه در اردبیل برگزار شد

همزمان با سراسر کشور و با حضور استاندار اردبیل چهارمین رزمایش سراسری مواسات و کمک‌های مومنانه با نام "شمیم حسینی" برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل در این مراسم گفت:امام زاده‌ها به عنوان قطب فرهنگی، علاوه بر ترویج فرهنگ دینی ومذهبی می‌توانند در ترویج رعایت اصول بهداشتی و پروتکل‌های اعلام شده از سوی بهداشت جهانی نقش قابل توجهی داشته باشند.

او با بیان اینکه امام زاده سید صدرالدین از قدیم دارای کرامات است افزود: در این امام زاده علاوه بر برگزاری مراسم فرهنگی، مذهبی و اجتماعی می‌توان به انتقال فرهنگ ایرانی و اسلامی به مسافران جمهوری آذربایجان نیز بهره‌مند شد.

استاندار اردبیل ضمن تقدیر از بانیان رزمایش کمک‌های مومنانه در استان اظهار کرد: امروز اتحاد و همدلی در سایه رعایت پروتکل‌های بهداشتی می‌تواند خانواده‌های عزاداری که عزیزان خود را از دست داده اند تسلی بخش باشد و این گونه اقدامات علاوه بر کمک به هم نوعان خود می‌تواند روحیه خوبی به کادر درمان و پرستاران باشد.

بهنام جو از مردم استان خواست نسبت به دریافت واکسن کوید ۱۹ با احساس مسوولیت بیشتر اقدام کنند و اینکه وزیر بهداشت در سفر اخیر خود به اردبیل قول داده ۶۰۰هزار دز واکسن به استان تعلق می‌گیرد در چند روز آینده کمبودی در تهیه واکسن دیده نخواهد شد و عوامل هلال احمر و بسیج در واکسینه کردن مردم کمک می‌کنند.

در این رزمایش که با سخنرانی ویدئو کنفرانسی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و حجت الاسلام خاموشی رییس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در امامزاده سید صدرالدین اردبیل آغاز شد، در این مراسم علاوه بر تهیه بسته‌های معیشتی، غذای گرم و بسته‌های آموزشی که در اختیار دانش آموزان کم برخوردار قرار می‌گیرد، مراسم غبار روبی نیز از ضریح سید صدرالدین (ع) انجام شد.

انتهای پیام/ح

نظر شما