شناسهٔ خبر: 49354493 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

باقری:

تحویل خودرو‌ها به روز انجام می‌شود

قائم‌مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در امور فروش و خدمات پس از فروش گفت: وضعیت تحویل خودرو‌ها هم اکنون روند خوبی را دارد و در تحویل هیچ کدام از آن ها تاخیری نداشته ایم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، مجید باقری قائم‌مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در امور فروش و خدمات پس از فروش در مراسم قرعه کشی گفت: چند وقتی بود که در ثبت نام فروش فوق العاده وقفه ای افتاده بود و با پیگیری های انجام شده توانستیم مجوز های لازم را برای اجرایی شدن آن بگیریم. ثبت نام  قبل مربوط به طرح پیش فروش بود که قرعه کشی برای آن برگزار نشد و در آن محدودیت ها به طور کامل حذف شده بود. 

قائم‌مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در امور فروش و خدمات پس از فروش بیان کرد: طرح پیش فروش قبل برای ۲ هفته ادامه دار بود و امروز برنامه قرعه کشی برای طرح فروش فوق العاده را داریم و محدودیت‌ها در ان لحاظ شده است و با دقت آن را دنبال می‌کنیم.  

بیشتر بخوانید

باقری ادامه داد: در برنامه امروز ۳۰۰ هزار نفر متقاضی شرکت کرده اند. وضعیت تحویل خودرو‌ها هم اکنون روند خوبی را دارد و در تحویل هیچ کدام از تاخیری نداشته ایم و  به گونه‌ای برنامه ریزی کرده ایم حتما در بازار مقرر خودرو‌ها را تحویل دهیم.  اسامی این طرح قرعه کشی فردا ساعت ۱۴ در سایت سایپا قابل رویت است.  

انتهای پیام/

نظر شما