شناسهٔ خبر: 49350841 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

مدیرکل بهزیستی استان عنوان کرد:

بررسی بیش از هزار پرونده طلاق توافقی در سامانه تصمیم بهزیستی قزوین

مدیرکل بهزیستی استان قزوین گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون هزار و ۲۴۰ پرونده طلاق توافقی به سامانه تصمیم بهزیستی استان ارجاع داده شده و مشکلات آن‌ها مورد بررسی قرار گرفته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، علیرضا وارثی با اشاره به ارجاع هزار و ۲۴۰ پرونده طلاق توافقی به سامانه تصمیم گفت: در مرکز جامع مراقبت از خانواده سه کارشناس مددکار، روانشناس و مشاور حقوقی و مذهبی مشکلات افراد متقاضی طلاق را بررسی کرده و درصورت نیاز افراد را به کارشناسان ارجاع می‌دهند تا از خدمات تخصصی مشاوره‌ای و مددکاری بهره ببرند.

مدیرکل بهزیستی استان قزوین ادامه داد: درصورتی هم که طلاق به عنوان آخرین راه حل مطرح باشد مشاوره و راهنمایی‌هایی در راستای کاهش آسیب‌های پس از طلاق به افراد ارائه می‌شود.

وی عنوان کرد: در این مرکز مواردی مانند تحکیم بنیان خانواده‌، پیشگیری از طلاق و کاهش آسیب‌های پس از آن، افزایش عوامل محافظتی و کاهش عوامل خطر در خانواده مورد توجه جدی قرار می‌گیرد و برای رسیدن به این اهداف اقداماتی صورت می‌گیرد.

وارثی گفت: تمام زوج‌هایی که متقاضی طلاق هستند می‌توانند برای بررسی مشکلات به این مرکز مراجعه کرده و از خدمات تخصصی و مشاوره‌ای استفاده کنند.

نظر شما