شناسهٔ خبر: 49350179 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

اجرای طرح رویش تابستانه در گلستان

معاون آموزش ابتدایی گلستان از اجرای طرح توانمند سازی معلمان با عنوان رویش تابستانه در استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، سیده هما عقیلی، معاون آموزش ابتدایی استان گلستان گفت: با شروع بحران و روی آوردن نظام‌های آموزشی به رویکرد‌های متناسب با شرایط جدید، نیاز‌های ویژه‌ای برای معلمان شکل گرفت.

او ادامه داد: با توجه به استفاده روز افزون معلمان از فناوری‌های نوین، طرح توانمند سازی معلمان با عنوان رویش تابستانه در استان به اجرا درآمده است که تا ۲۰ شهریور ادامه دارد.

معاون آموزش ابتدایی گلستان محور‌های آموزشی را دوره آموزش‌های فنی، شیوه‌های تدریس مبتنی بر الکترونیک، تلفیق سرگرمی با آموزش و مهارت در به کارگیری تکنیک‌های اینگیجمنت (تکنیک‌های مشارکت و سرگرمی) برشمرد .

او افزود: این دوره با حضور ۲۰۰ آموزگار، در بازه زمانی ۲۰ تیر تا ۲۰ شهریور، در بستر skyroom، در حال برگزاری است و هدف دوره، ارائه آموزش‌های با کیفیت به معلمان به منظور توسعه حرفه‌ای و بهبود فرآیند تدریس با به کارگیری روش‌های فعال، برقراری ارتباط موثر و در نهایت یادگیری عمیق و پایدار در دانش آموزان است.

دوره توانمندسازی رویش تابستانه، شامل دوره‌های آموزشی ساخت ویدئو آموزشی با نرم افزار کمتازیا، ساخت انیمیشن آموزشی با نرم افزار ویدئو اسکرایب، پاورپوینت به سبک حرفه ای، روش‌های تدریس اثربخش مبتنی بر فناوری‌های نوین و برنامه نویسی اسکرچ بوده که توسط مدرسان کشوری برگزار شده است.

انتهای پیام/م

نظر شما