شناسهٔ خبر: 49343374 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

امضای حکم شهردار منتخب بجنورد در هاله ای از ابهام؛ احتمال انتخاب فرد دیگری وجود دارد

گروه استان‌ها- عضو شورای اسلامی شهر بجنورد گفت با توجه به اینکه هنوز نامه بازگشت به کار مرتضی رحمانی به‌عنوان شهردار منتخب بجنورد صادر نشده٬ احتمال انتخاب فرد دیگری به‌عنوان شهردار وجود دارد.

صاحب‌خبر -

یوسف مغروری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در  بجنورد ٬ با اشاره به آخرین وضعیت حکم شهردار منتخب مرکز استان خرساان شمالی اظهار داشت: با توجه به پایان مهلت قانونی استعلام بازگشت به کار رحمانی مطلق چنانچه فردا این استعلام دریافت نشود هیئت تطبیق شهرستان نظر نهایی را در این خصوص صادر خواهد کرد.

وی با ارائه توضیحات تکمیلی در این خصوص افزود: امروز خبر قطعی تایید و یا عدم تایید انتخاب رحمانی مطلق از سوی وزارت کشور اعلام می‌شود.

عضو شورای اسلامی شهر بجنورد در ادامه به احتمال انتخاب نفر دوم جهت تصدی شهرداری بجنورد اشاره کرد و گفت: همچنین درخواست برگزاری جلسه فوق العاده را به ریاست شورا خواهیم داد تا وضعیت شهرداری بجنورد تعیین تکلیف شود. در صورت عدم تایید رحمانی مطلق سریعا باید نفر دوم به وزارت کشور معرفی شود.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر بجنورد در پایان اضافه کرد: در غیر این صورت٬ احتمال دارد اختیار انتخاب شهردار بجنورد از شورای شهر خارج و استانداری خراسان شمالی، شهردار بجنورد را مشخص خواهد کرد.

به گزارش تسنیم٬ با توجه بازنشسته بودن گزینه انتخابی شورای اسلامی شهر بجنورد٬ باید نامه بازگشت به کار وی از سوی دستگاه مربوطه صادر و به تایید وزارت کشور برسد که تا کنون این اتفاق نیفتاده است.

انتهای پیام/311/ ع

نظر شما