شناسهٔ خبر: 49342204 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

برگزاری مراسم استقبال از پرتابگر نیزه ایران در پارالمپیک توکیو در فرودگاه یاسوج

مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ظهر امروز علی پیروج نائب قهرمان توکیو با استقبال استاندار و جمعی از مسئولان وارد استان می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، آرمان حاتمی مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: علی پیروج پرتابگر نیزه ایران در پارالمپیک توکیو بعد از کسب مدال نقره این بازی ها ظهر امروز در فرودگاه یاسوج مورد استقبال استاندار و مسئولان استانی قرار می گیرد.

حاتمی افزود: آیین استقبال از این ورزشکار با اخلاق و متواضع ساعت۱۲ و ۱۰ دقیقه در فرودگاه یاسوج برگزار می شود.

او ادامه داد: قرار است در این آیین حسین کلانتری استاندار، معاونان استاندار، فرمانده سپاه پاسداران، و جمعی از مسئولان کهگیلویه و بویراحمد حضور یابند.

حاتمی اضافه کرد: با توجه به اینکه علی پیروج مدال نقره خود را به شهید والامقام کاظم عبدالمجیدی و مردم ایران تقدیم کرده است، پس از آیین استقبال، برای ادای احترام به مقام شامخ شهدا به گلزار شهدا می رود.

مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان گفت: سامان پاکباز دیگر نماینده استان کهگیلویه و بویراحمد در توکیو برای انجام اقدامات درمانی و شرکت در تمرینات در تهران است و به زودی به یاسوج برمی گردد.

انتهای پیام/س

نظر شما