شناسهٔ خبر: 49340498 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

وضعیت آب و هوا، امروز ۱۴ شهریور ۱۴۰۰ / وزش باد شدید در برخی استان‌ها/ بارش پراکنده باران در نیمه شمالی کشور

کارشناس هواشناسی گفت: روز‌های یکشنبه و دوشنبه در نیمه غربی سواحل دریای خزر، اردبیل و شمال آذربایجان شرقی بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

باشگاه خبرنگاران: کارشناس هواشناسی گفت: روز‌های یکشنبه و دوشنبه در نیمه غربی سواحل دریای خزر، اردبیل و شمال آذربایجان شرقی بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

صادق ضیائیان کارشناس هواشناسی با بیان اینکه امشب و فردا در استان‌های ساحلی دریای خزر، اردبیل، خراسان شمالی و دامنه‌های شمالی البرز رگبار باران، گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید ادامه خواهد داشت گفت: در این مدت دریای خزر مواج و طوفانی خواهد بود.

ضیائیان با بیان اینکه در شمال استان‌های آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی نیز بارش پراکنده و وزش باد شدید موقتی رخ خواهد داد گفت: روز‌های یکشنبه و دوشنبه در نیمه غربی سواحل دریای خزر، اردبیل و شمال آذربایجان شرقی بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس هواشناسی بیان کرد: در سه روز آینده در ساعات بعدازظهر در شمال و غرب هرمزگان، جنوب فارس و ارتفاعات زاگرس مرکزی افزایش ابر گاهی رگبار پراکنده و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

ضیائیان بیان کرد: تا روز دوشنبه در استان‌های سمنان، تهران، قم، مرکزی و اصفهان همچنین در استان‌های ایلام و خوزستان وزش باد شدید و وقوع گرد و خاک پیش بینی می شود.

او بیان کرد: تا روز چهارشنبه در نوار شرقی کشور به‌ویژه در شرق خراسان‌جنوبی و شمال سیستان‌وبلوچستان وزش باد شدید همراه با گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

این کارشناس هواشناسی درباره آب‌وهوای استان تهران گفت: آسمان تهران فردا صاف گاهی همراه با وزش باد خواهد بود و بیشترین دمای پایتخت به ۳۶ درجه و کمترین آن به ۲۳ درجه می رسد.

لینک کوتاه کپی لینک

نظر شما