شناسهٔ خبر: 49333408 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

عزیزی اقدم: با دست شکسته به مدال طلای پارالمپیک رسیدم

تکواندوکار طلایی ایران در رقابت‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو در خصوص شرایط خود در این مسابقات توضیحاتی را بیان کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اصغر عزیزی اقدم پس از دستیابی به مدال طلای وزن ۷۵+ کیلوگرم مسابقات پاراتکواندوی بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو اظهار داشت: همانطور که می‌دانید پاراتکواندو برای اولین بار بود که در پارالمپیک حاضر می‌شد. من هم با تمام حریفانی که امروز با آن‌ها روبه‌رو شدم، قبلاً مسابقه داده و آن‌ها را با اقتدار شکست داده بودم.

او در ادامه افزود: می‌دانستم این بازی‌ها حساسیت زیادی دارد و همه روی من حساس شده و نقاط ضعف من را آنالیز کرده بودند. خدا را شکر من توانستم با شناخت کافی از آن‌ها در میدان حاضر شده و بهترین نتیجه را بگیرم.

تکواندوکار طلایی ایران در بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو در واکنش به اینکه برخی او را شانس دستیابی به مدال طلا نمی‌دانستند، گفت: من تلاش می‌کردم و همیشه از خدا می‌خواستم بهترین نتیجه را بگیرم. خدا را شکر مردم هم من را دعا می‌کردند. من این مدال را به تمام مردم ایران تقدیم می‌کنم و البته روح پدر و مادر مرحومم که آن‌ها را از دست داده‌ام. همچنین به رهبر معظم انقلاب و تمام مربیانم.

عزیزی اقدم یادآور شد: من در این ۱۰ روزی که در توکیو حضور داشتم، خیلی عذاب و سختی کشیدم. من در حالی در میدان حضور پیدا کردم که روی دستم شکسته بود. من قبلاً گفته بودم که حتی با پای شکسته هم باید این مدال را بگیرم و این نشان‌دهنده آن است که یک ایرانی هیچ وقت باخت نمی‌دهد.

بیشتر بخوانید

او در خاتمه تصریح کرد: با نتایج ما در پارالمپیک اهالی تکواندو و پاراتکواندو روحیه خواهند گرفت و من از آنها تشکر می‌کنم که من را دعا کردند.

انتهای پیام/ 

نظر شما