شناسهٔ خبر: 49327600 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

آیت الله حکیم از خاندان بزرگ علم و فقاهت، جهاد و شهادت بودند...

اقتصاد ایران: قم- آیت اللّه العظمی نوری همدانی در پیامی ضمن عرض تسلیت ارتحال آیت الله حاج سید محمد سعید حکیم گفت: ایشان از خاندان بزرگ علم و فقاهت، جهاد و شهادت بودند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت اللّه العظمی نوری همدانی در پیامی ارتحال آیت الله العظمی حاج سید محمد سعید حکیم (رحمت الله علیه) را تسلیت گفت.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
در سالروز شهادت حضرت علی بن الحسین، زین‌العابدین (علیه السلام)، ارتحال عالم بزرگوار و مرجع عالیقدر حضرت آیت الله العظمی حاج سید محمد سعید حکیم (رحمت الله علیه) که از خاندان بزرگ علم و فقاهت، جهاد و شهادت بودند، موجب تأثر و تأسف گردید.
ایشان در کنار تألیف و تدریس معارف اسلامی و نشر فرهنگ اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) و تربیت طلاب علوم دینی هرگز از حق طلبی دست بر نداشت. جهاد فی سبیل الله و تحمل زندان حزب بعث در سالیان طولانی، از معظم‌له چهره‌ای ماندگار در احقاق الحق و ازهاق الباطل به یادگار گذاشت.
اینجانب ارتحال این عالم ربانی را به محضر حضرت ولی‌عصر (ارواحنا له الفداء)، رهبر معظم انقلاب اسلامی، مراجع عظام تقلید، حوزه‌های علمیه نجف و قم، خاندان رفیع حکیم، مخصوصاً فرزندان معزز ایشان، شاگردان و ارادتمندان آن فقید سعید تسلیت گفته و رحمت و غفران الهی را برای آن مرحوم از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.
حسین نوری همدانی
۱۳ شهریورماه ۱۴۰۰

برچسب‌ها:

نظر شما