شناسهٔ خبر: 49326138 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی خبر داد:

نوبت‌گیری ۹۶ درصد نوآموزان در برنامه «سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی»

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی از آغاز سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی پیش دبستانی‌ها و نوبت‌گیری ۹۶ درصد نوآموزان بدو ورود به دبستان در برنامه سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی، خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا،  سیدجواد حسینی، اظهار کرد: با توجه به مشکلات به وجود آمده در «سامانه سیدا» سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی پیش دبستانی‌ها با مشکل مواجه بود که خوشبختانه با تلاش مستمر مشکل حل شده و سنجش پیش دبستانی ها، آغاز شده است. 

حسینی افزود: از آغاز رسمی برنامه سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی ۷۰ روز گذشته است و در این مدت ۹۶درصد نوآموزان بدو ورود به دبستان نوبت گیری کرده‌اند که از این تعداد ۸۲ درصدبر اساس نوبت، ارزیابی شده‌اند. 

وی افزود: تاکنون استان‌های بوشهر، مرکزی، همدان، شهرستان‌های تهران، کهگیلویه و بویراحمد، زنجان، شهر تهران، سمنان، البرز و چهار محال بختیاری به ترتیب بیشترین درصد نوبت‌گیری نوآموزان در پایگاه‌های سنجش را داشته‌اند. 

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی درباره تست «جهش تحصیلی» گفت: تاکنون ۹ هزار و ۵۵۰ نفر نوبت گیری کرده‌اند که از این تعداد ۸ هزار و ۷۷۸ نفر معادل با ۹۲ درصد ارزیابی شده اند.

 

نظر شما