شناسهٔ خبر: 49319287 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

سازمان هواشناسی اعلام کرد:

ادامه بارش باران تا روز چهارشنبه در برخی استان‌ها/ کاهش محسوس دمای هوا در شهر‌های شمالی کشور

سازمان هواشناسی از بارش پراکنده باران در برخی استان‌ها و تدارم آن تا روز چهارشنبه هفته جاری خبر داد و اعلام کرد: در نوار شرقی و جنوب غربی کشور وزش باد شدید و احتمال خیزش گرد و خاک پیش بینی می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛براساس اعلام سازمان هواشناسی؛ امروز در شمال آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی، ارتفاعات شمالی خراسان رضوی و ارتفاعات استان‌های زنجان، قزوین، البرز، تهران و سمنان بارش باران، رگبار باران، رعد و برق و وزش باد شدید موقت ‌پیش‌بینی شده است.

امروز و تا اواخر وقت، وزش باد شدید موقت و کاهش محسوس دما به‌ ویژه در نوار شمالی کشور را شاهد خواهیم بود و شدت بارش در استان‌های گیلان، مازندران، گلستان و شرق اردبیل است.
 
فردا در برخی شمال آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان و ارتفاعات استان‌های قزوین، البرز، تهران و سمنان بارش پراکنده، رعد و برق و وزش باد شدید موقت رخ خواهد داد که این شرایط در روزهای دوشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه هفته جاری در اردبیل و استان‌های ساحلی دریای خزر ادامه دارد.
 
روز دوشنبه در اغلب مناطق کشور جوی پایدار و آسمانی صاف را خواهیم داشت.
 
در پنج روز آینده بخصوص در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب در ارتفاعات زاگرس مرکزی، جنوب سیستان و بلوچستان، جنوب فارس و شمال و غرب هرمزگان، رشد ابرهای همرفتی، گاهی وزش باد شدید موقت و رگبار پراکنده پیش‌بینی شده است.
 
امروز در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در غرب و شمال غرب کشور، وزش باد شدید موقت و احتمال خیزش گرد و خاک پیش بینی می‌شود؛ همچنین از امروز تا اواخر هفته آینده در نوار شرقی کشور وزش باد شدید رخ خواهد داد که برای استان‌های خراسان جنوبی، جنوب شرق خراسان رضوی و سیستان و بلوچستان خیزش گرد و خاک، کاهش دید افقی و کیفیت هوا دور از انتظار نیست.
 
دریای خزر امروز مواج و طوفانی است.
 
آسمان تهران امروز صاف تا قسمتی ابری گاهی با وزش باد پیش‌بینی شده است که بیشترین و کمترین دمای پایتخت ۳۵ و ۲۴ درجه خواهد بود.
 
اهواز امروز با بیشترین دمای هوا (۴۸ درجه بالای صفر) گرم‌ترین و شهرکرد با کمترین دمای ( ۹ درجه بالای صفر) خنک‌ترین مرکز استان در کشور است.
 

انتهای پیام

نظر شما