شناسهٔ خبر: 49310773 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

نماز جمعه شهرستان‌های هرمزگان

قدردانی از تلاش های کادر بهداشت و درمان ،رعایت شیوه نامه های بهداشتی ،ایجاد روحیه جهادی و توزیع عادلانه امکانات از محور های سخنان ائمه جمعه شهرستانهای هرمزگان بود.

صاحب‌خبر -

** نماز جمعه پارسیان
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس؛ امام جمعه پارسیان با قدردانی از تلاش‌های کادر بهداشت و درمان از مردم بویژه رده‌های سنی اعلام شده خواست با حضور به موقع در مراکز تجمیعی واکسیناسیون، در حصول ایمنی جمعی جامعه همکاری کنند.
حجت الاسلام محمد بارانی با تاکید بر تبیین عوامل جلب اعتماد مردم و بازسازی این امر مهم در جامعه افزود: امیدواریم دولت سیزدهم با روحیه جهادی و شبانه روزی در مسیر صحیح خود ثابت قدم بماند و مقدمات صعود به آرمان‌ها را در گام دوم انقلاب فراهم کند.

بیشتر بخوانید؛ خطبه نماز جمعه شهرستانها
**نماز جمعه بشاگرد
امام جمعه بشاگرد به شعار دولت در مبارزه با فساد و توزیع عادلانه امکانات اشاره کرد و گفت: امید است مشکلات موجود در بشاگرد از جمله در بخش راه، آب، آموزش، بهداشت و درمان و ارتباطات برطرف شود.
حجت الاسلام حسین غلامی با تبریک روز بهورز افزود: نیاز است همه مردم با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی به کمک کادر بهداشت و درمان، این قشر خستگی ناپذیر بشتابند.
وی گفت: برطرف کردن هر چه سریعتر مشکل راه و مسکن از مطالبات مردم بشاگرد است.
** نماز جمعه سیریک
امام جمعه سیریک گفت: خدمت رسانی به مردم از وظایف ویژه و اصلی مسئولان است.
حجت الاسلام محسن سالاری با تسلیت سالروز شهادت امام سجاد (ع) افزود: یکی از با ارزش‌ترین یادگاران امام سجاد (ع) صحیفه سجادیه، کتابی به ظاهر دعا، اما کامل در زمینه سیاست، اقتصاد و عرفان برای تمام بشریت است.
** نماز جمعه بوموسی
خطیب جمعه بوموسی هم با تسلیت سالروز شهادت امام زین العابدین (ع) گفت: امام سجاد پیام آور کربلا بودند و به خوبی در این زمینه به ایفای نقش روشنگری و آگاهی پرداختند.
حجت الاسلام شیرزاد حسنی با اشاره به تشکیل کابینه دولت سیزدهم افزود: امیدواریم دولت در زمینه رفع مشکلات مردم، گام‌های اساسی بردارد.

نظر شما